آسمان اصفهان ابری می‌شود

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اصفهان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان طی امروز است، اظهار کرد: افزایش ابر در مناطق غربی استان بیشتر خواهد بود و احتمال بارش خفیف در برخی مناطق وجود دارد.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در ادامه افزود: از روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری در برخی مناطق استان به‌ویژه مناطق غرب و شمال شرق، وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، اعلام کرد: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 35 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 19 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

سیدان در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، چوپانان با 39 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با 9 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

توصیه‌های کشاورزی

غلامرضا خاکیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به باغداران استان توصیه کرد: برداشت انگور در ساعات خنک روز و برداشت بادام در زمان رسیدگی کامل و به تفکیک رقم و با خشک‌کردن در سایه انجام شود.

دبیر هواشناسی کشاورزی استان اصفهان در ادامه متذکر شد: از هر گونه تنش آبی به جهت جلوگیری از کاهش جذب و کمبود کلسیم در سیب درختی پرهیز و به منظور جلوگیری از ترک‌خوردگی میوه انار،دور آبیاری منظم رعایت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار