امسال قیری به پروژه‌های راهداری داده نشده است

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا شهریور ماه حتی یک کیلوگرم قیر برای اجرای پروژه های راهداری تحویل داده نشده است.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، فرزاد دادخواه، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، در خصوص "طرح ابرار"، اظهار کرد: به جز راه های روستایی که اخیرا مصوبه ساخت آن به اداره راهداری واگذار شده، وظیفه این مجموعه تنها تعمیر و نگهداری راه ها و محورهای استان است.
وی افزود: این طرح باید در روستاهای بیش از 50 خانوار فاقد راه، اجرا شود، اما با توجه به اینکه چنین روستایی در استان نیست طرح در روستاهای 20 خانوار فاقد راه مناسب استان اصفهان اجرا می شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه به این طرح اعتباری داده نمی شود، گفت: راه های روستایی در "طرح ابرار" بدون آسفالت و صرفا به صورت جاده خاکی و برای عبور و مرور ایجاد خواهد شد.
وی در خصوص راه های آسفالته در استان، گفت: از 12 هزار کیلومتر راه در استان اصفهان، 5700 کیلومتر آن روستایی است.
دادخواه افزود: آسفالته کردن راه ها از دو بخش اعتبار ملی و همچنین استانی در قالب اعتبارات تملک دارایی و سه درصد نفت و گاز و متوازن تامین می شود.
وی با بیان اینکه امسال در بحث اعتبارات رقمی به استان تعلق نگرفت، اظهار کرد: آسفالته کردن و لکه گیری 800 کیلومتر راه های شریانی دچار مشکل استان، نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: سال گذشته اعتبارات روکش آسفالت 60 میلیارد تومان بوده که امسال به 40 میلیارد تومان رسیده است، در حالیکه اجرای روکش آسفالت با افزایش دو برابری مواجه است.
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تا شهریور ماه حتی یک کیلوگرم قیر برای اجرای پروژه های راهداری تحویل داده نشده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: به دلیل کمبود اعتبارات به سمت روکش های حفاظتی و کم هزینه برای آسفالت رفته ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار