توقیف لوازم برقی قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک محموله لوازم برقی خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ"حسین ترکیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه روند سرکشی از انبارها، باربری ها و محل های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: کارآگاهان پس از بررسی های لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 313 کارتن لوازم برقی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه و نگهداری می شدند، کشف و توقیف شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر تداوم این گونه بازدید ها و اقدامات کنترلی به مسئولان و صاحبان انبارها هشدار داد و گفت: در صورتی کالای قاچاقی در انباری کشف شود صاحب آن انبار بایستی نسبت به آن پاسخگو باشد و ماموران برابر قانون با وی برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار