تکمیل 90درصدی ایستگاه پمپاژ خط انتقال آب تصفیه خانه باباشیخ علی به دهاقان

عملیات تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره دو 1000 متر مکعبی واقع در قمبوان، با پیشرفت 90 درصدی رو به پایان است. سازه مخزن و شیرخانه ورودی و خروجی ، در محل ایستگاه پمپاژ شماره 2 به طور کامل اجرا گردید است؛

عملیات تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره دو 1000 متر مکعبی واقع در قمبوان، با پیشرفت 90 درصدی رو به پایان است. سازه مخزن و شیرخانه ورودی و خروجی ، در محل ایستگاه پمپاژ شماره 2 به طور کامل اجرا گردید است؛ همچنین محوطه سازی ، آسفالت ، ساختمان اداری، نگهبانی، پست برق و اسکلت بتنی قسمت اداری وساختمان پمپاژ نیزانجام شده است. به گفته زارعان، مدیر منطقه: در طول مسیر خط انتقال آب ، سه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است که ایستگاه پمپاژ شماره دو در محل روستای قمبوان در حال احداث است و دو ایستگاه پمپاژ دیگر در طالخونچه و جاده پوده به دهاقان واقع گردیده است. مخزن موجود در ایستگاه شماره دو 1000 مترمکعب و هد پمپاژ 222 متر می باشد. وی افزود، این ایستگاه پمپاژ ، با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی تا تکمیل ابنیه، تامین اعتبار شده است.
همچنین در ده کیلومتری شهر دهاقان، روبروی سه راهی لاریچه، ایستگاه پمپاژ شماره 3 در حال اجرا می باشد ،که 90 درصد از عملیات ساخت مخزن، شیرخانه ورودی و خروجی مخزن ، ساختمان پمپاژ و ساختمان نگهبانی و عملیات زیرسازی آن در حال اتمام است. زارعان ضمن اعلام این خبر افزود، در طول مسیر سه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است که ایستگاه پمپاژ شماره یک در منطقه مبارکه (شهر طالخونچه ) در حال احداث است و ایستگاه پمپاژ شماره 2 نیز در روستای قمبوان واقع گردیده است. وی افزود ،مخزن موجود در ایستگاه شماره سه 500 متر مکعب و هد پمپاژ نیز 218 متر می باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار