وقتی سه تیم از یک شهر در لیگ برتر حضور دارند قدرت ها تقسیم می شود

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: وقتی شهری در لیگی سه تیم دارد نشان می‌دهد در آن شهر روی آن رشته کار می‌شود و قطب است، اما تیم‌های خود اصفهان را ضعیف می‌کند زیرا بازیکنان و قدرت پخش می‌شود و حضور یک تیم قدرتمند از یک شهر خیلی تفاوت دارد تا اینکه قدرت‌ها تقسیم شوند.

محسن طاهری ، در رابطه با بازی‌های سه روز دوم مرحله اول دور برگشت لیگ بر تر هندبال، اظهار کرد: بازی‌های سختی انجام دادیم و دو امتیاز مجانی به مس کرمان دادیم زیرا بچه‌ها تلاش زیادی انجام دادند. مقابل طبس بازی خوبی انجام دادیم و امتیاز از دست رفته را پس گرفتیم، رو به روی پرواز بازی معمولی انجام دادیم و خیلی خوب نبودیم که امیدوارم برای دور بعد مشکلات تیم را برطرف کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: زمان مسابقات بعدی مشخص نشده و با کیمیا کاشت کردستان و فرازبام خائیز دهدشت بازی داریم تا تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه صعود ما قطعی است، تصریح کرد: با کیمیا کاشت یکی از تیم‌های پایین جدول بازی داریم که نباید آنها را دست کم بگیریم ولی بازیکنان ما توانایی پیروزی در این رقابت را دارند. شرایط جدول به شکلی است تیم‌هایی که امتیاز نگیرند به دور بعد صعود نمی‌کنند، برای مثال اگر ما در بازی با فراز بام مساوی کنیم این یک امتیاز با سه امتیاز دور رفت که داشتیم محاسبه می‌شود و هر دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنیم و طبس اوت می‌شود، اما اگر فراز بام را ببریم این تیم اوت می‌شود و طبس با ما صعود می‌کند و در آخر اگر به فراز بام بازی را واگذار کنیم همراه این تیم صعود می‌کنیم طبس اوت می‌شود.

طاهری اضافه کرد: یک جلسه فنی داشتیم و بعد از آن تمرینات را شروع کردیم، برای دور بعد برنامه داریم فقط باید تایم مسابقات را به ما بگویند تا کارهایی که باید را انجام دهیم. از گروه ما مس کرمان و از گروه دو کازرون شانس قهرمانی دارند.

وی در خصوص حضور سه تیم از اصفهان در لیگ برتر هندبال، خاطر نشان کرد: وقتی شهری در لیگی سه تیم دارد نشان می‌دهد در آن شهر روی آن رشته کار می‌شود و قطب است، اما تیم‌های خود اصفهان را ضعیف می‌کند زیرا بازیکنان و قدرت پخش می‌شود و حضور یک تیم قدرتمند از یک شهر خیلی تفاوت دارد تا اینکه قدرت‌ها تقسیم شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار