رزاق‌پور: برای نتایج ماشین‌سازی توجیهی نداریم

مدافع چپ تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: در مورد نتایج ضعیفی که گرفتیم، توجیهی نداریم و خودمان باید خیلی زود این وضعیت را تغییر بدهیم.

ابوالفضل رزاق‌پور، در خصوص شرایط فعلی ماشین‌سازی و نتایج ضعیفی که این تیم در لیگ امسال گرفته است، گفت: ما از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته‌ایم و برای این نتایج توجیهی نیز نداریم اما این را هم باید بگویم که در چند بازی واقعا بدشانس بودیم که می‌توان به بازی برابر استقلال، ذوب‌آهن، تراکتور و چند بازی دیگر اشاره کرد. در همین بازی آخر برابر تراکتور موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم حریف داشتیم ولی در اوج بدشانسی بازی را واگذار کردیم و این واقعا دردناک بود.
مدافع چپ تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییر کادر فنی توانسته روند مثبتی در تیم ایجاد کند؟» عنوان کرد: شرایط بعد از تغییر کادر فنی بهتر شده است و بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم مشکل تیم ما کسب اولین برد است و اگر این اتفاق برای ماشین‌سازی رخ دهد، این استرس و فشاری که الان وجود دارد از تیم دور خواهد شد. امیدوارن در بازی این هفته برابر نفت مسجدسلیمان که در زمین ما برگزار می‌شود به برد برسیم، هر چند که می‌دانیم واقعا بازی سختی پیش‌روی ما است و با تیمی روبرو می‌شویم که امسال برابر مدعیان نتایج خوبی گرفته است.
رزاق‌پور در خصوص اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را جزو گزینه‌های اصلی سقوط قلمداد می‌کند، خاطرنشان کرد: این به‌خاطر نتایجی است که گرفته‌ایم و خیلی‌ها در حال حاضر چنین تصوری دارند. ما تلاش خواهیم کرد تا این وضعیت را تغییر دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار