برای مسابقات انتخابی المپیک کشتی‌گیران اصلی را اعزام نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون کشتی خواستار نگاه ویژه مسئولان برای رشد و توسعه ورزش کشتی در این استان شد.

علیرضا دبیر صبح امروز در ابتدای سفر خود به شهر قم در دیدار با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی گیران اصلی خود را نفرستیم تا جوانان نیز تجربه‌اندوزی داشته باشند.

علیرضا دبیر با بیان اینکه انتظار داریم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان این استان به کشتی شود افزود: استان قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گر تیم ملی کشتی کشور باشند و کشتی استان قم با تلاش بی‌دریغ مربیان بسیار کمی رشد داشته است که باید از آن‌ها الگوبرداری کرد.

وی با تأکید بر اینکه برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت، گفت: در زمان‌های گذشته نامی از کشتی استان قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی استان قم بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی گیران استان قم در سال‌های اخیر کسب‌شده است.

رئیس فدراسیون کشتی ابراز کرد: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.


وی تصریح کرد: کیفیت کشتی‌گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارند و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی استان قم در سطوح بالای کشور قرار دارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا دبیر در ادامه سفر یک روزه خود که با زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شد، قرار است با استاندار، شهردار، مربیان و فعالان کشتی استان قم دیدار و گفت‌وگو کند.

دیدار با یکی از خانواده معظم شهدای ورزشکار و بازدید از خانه کشتی از دیگر برنامه‌های بازدید سفر رئیس فدراسیون کشتی به قم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار