داداش زاده: نمی‌دانم چه اصراری به برگزاری دیدار پرسپولیس - نساجی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها و دیدار این تیم مقابل نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، در خصوص دیدار روز گذشته سرخ ها مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در دیدار پرسپولیس - نساجی اگرچه بازی روی زمین دنبال می‌شد، اما سرخ‌ها می‌توانستند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند و پیروز بازی شوند. داور هم در آن شرایط بارانی و وضعیت بد زمین نمی‌توانست خوب قضاوت کند.
داداش زاده ادامه داد: به نظرم این بازی باید به تعویق می‌افتاد، زیرا شرایط زمین روی بازی هر ۲ تیم تاثیر گذاشته بود. نمی‌دانم چه اصراری به برگزاری این دیدار در این شرایط بود. آیا آسیب دیدگی بازیکنان و داور برای مسئولان کمیته مسابقات مهم نیست؟ کمیته مسابقات می‌توانست با با توجه به گزارشات هواشناسی شرایط جوی در روز بازی را پیش بینی کند. مشخص بود که بارندگی در روز بازی زیاد است، کمیته مسابقات باید در این خصوص پاسخگو باشد.
او در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن بیان کرد: دیدار برابر ذوب آهن هم یک بازی مهم ۳ امتیازی است و پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود دیگر نباید امتیازی از دست بدهد و باید در تمامی دیدار‌های پیش رو پیروز شود به خصوص ۲ دیدار عقب افتاده مقابل ذوب آهن و سپاهان تا در جایگاهی مناسب در جدول به مصاف استقلال تهران برود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فشردگی دیدار‌های پرسپولیس تا قبل از دربی اظهار داشت: پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است و گل محمدی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و آن ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند. میل به پیروزی در تیم پرسپولیس موج می‌زند. فقط نباید تیم را به حاشیه برد. کادر فنی باید با تدابیر خود از به حاشیه رفتن تیم جلوگیری کند. مطمئنا اگر پرسپولیس برابر ذوب آهن پیروز شود می‌تواند به سمت پس گرفتن صدر جدول گام بردارد.
داداش زاده در پایان در خصوص مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: گل گهر علی رغم اینکه در صدر جدول قرار دارد، اما هنوز با تیم‌های قوی بازی نکرده است. سپاهان به همراه پرسپولیس و نفت آبادان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار