سرمربی فراسنج: نوشاد و نیما عالمیان شرایط خوبی دارند

سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج گفت: خوشبختانه هر سه ملی‌پوش تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارند و با آمادگی مناسبی در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

مجتبی صابری ، درباره شرایط تیم فراسنج برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز مردان اظهار داشت: این برای دومین سال که فراسنج در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. ما سال گذشته با ترکیبی از نفرات جوان و نوجوان در لیگ شرکت کردیم و از عملکرد تیم هم راضی بودیم. امسال با تغییر برخی سیاست‌ها، سه ملی‌پوش به نام‌های نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی به ترکیب اضافه شدند و تیم خوبی شکل گرفته است و امیدوار به قهرمانی هستیم.
وی افزود: من سابقه کار با برادران عالمیان را دارم و یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم. این شرایط با هدایی نیز وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر ضمن ارائه بازی‌های خوب در لیگ، تجربه لازم را نیز به نفرات جوان و نوجوان انتقال بدهیم و در مسیر آینده‌سازی قدم برداریم.
سرمربی تیم فراسنج درباره توقعاتی که از این تیم برای قهرمانی وجود دارد، گفت: کسانی که ورزشی باشند، به خوبی می‌دانند که داشتن مهره‌های قوی باعث قهرمانی نمی‌شود، بلکه همه باید تلاش کنند و انگیزه داشته باشند تا تیم به موفقیت برسد. تیم ما سال گذشته و در حالی که بازیکنانی در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان داشت، بازی بسیار نزدیکی به پتروشیمی ارائه کرد و حتی نزدیک به کسب پیروزی بود. پس مشخص می‌شود که نباید دست از تلاش بکشیم.
صابری درباره شرایط برادران عالمیان و هدایی عنوان کرد: این سه بازیکن در لیگ‌های فرانسه و مجارستان حضور داشتند و شرایط بدنی و روحی و فنی خوبی دارند. پس از بازگشت آنها به تهران، سعی کرده‌ایم تمریناتی را اینجا داشته باشیم تا به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. نیما جزو برترین‌های لیگ دسته اول فرانسه بود و نوشاد هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در فرانسه لقب گرفت. همچنین هدایی چندی قبل توانسته بود نفر اول مجارستان را شکست بدهد که نشان دهنده آمادگی خوب او است. این بازیکنان ماه‌هاست در لیگ ایران بازی نکرده‌اند و برای بازی در داخل کشور لحظه‌شماری می کنند تا خودشان در مقابل پینگ‌پنگ‌بازان داخلی هم محک بزنند.
وی در پایان گفت: کسب موفقیت نیاز به حمایت دارد که این اتفاق با حضور حمید احسانی‌مهر و تیم‌داری او رقم خورده است. همچنین حمیدرضا صابری هم به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارند و این حضور بسیار روحیه‌بخش است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار