میراسماعیلی: با رئیس فدراسیون جهانی جودو مستقیما مذاکره می‌کنم

رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین وضعیت ‌تعلیق فدراسیون جودوی ایران گفت: ۱۰ بهمن هر رای صادر شود باید با رئیس فدراسیون جهانی کار کنیم چون زیرمجموعه آن محسوب می‌شویم.

آرش میراسماعیلی با اشاره به تشکیل مجمع انتخاباتی جودو استان بوشهر اظهار داشت: در هفته‌های اخیر جودوی ساحلی راه‌اندازی شده ودر حال تدوین قوانین آن هستیم که در دنیا منحصر‌به‌فرد است.
وی، ظرفیت استان بوشهر در جودو ساحلی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کمیته جودو ساحلی تشکیل شده که ان‌شالله بعداز 10 بهمن با تعیین تکلیف شرایط تعلیق فدراسیون جودو ایران، مسابقات جودو ساحلی منطقه‌ای برای نخستین بار در سطح بین‌المللی با میزبانی ایران در بوشهر برگزار شود.
رئیس فدراسیون جودو با اشاره اینکه سه ورزشکار جودو کار استان بوشهر عضو تیم ملی نوجوانان است افزود: این می‌تواند منشا خوبی باشد که یک پایه‌‌ریزی برای جودوی آینده استان بوشهر باشد.
میراسماعیلی با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو ایران خاطر نشان کرد: در این راستا 26 شهریورماه یک جلسه 9 ساعته در دادگاه برگزار شد و یک ماه فرصت توافق گذاشته شد که 2 رئیس فدراسیون با هم به توافق برسند.
وی با اشاره به اینکه هر 2 رئیس فدراسیون مایل به این بودیم که رای به دادگاه واگذار شود گفت: قراربود 26 مهر رای صادر شود اما به دلیل حساسیت بالا و دفاع خوب تیم حقوقی فدراسیون جودو ایران ، این رای به 29 ژانویه موکول شد و ما منتظر هستیم.
رئیس فدراسیون جودو 10 بهمن را زمان تعیین تکلیف وضعیت تعلیق فدراسیون جودو ایران دانست و افزود: 10 بهمن هر رای صادر شود باید با رئیس فدراسیون جهانی کار کنیم چون زیرمجموعه آن محسوب می‌شویم که با تعاملات سعی می‌شود ان‌شالله مذاکرات مستقیمی با رئیس فدراسیون جهانی داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار