سیتی سنتر میزبان غرفه‌های "بازآرت"

مسئول برگزاری "بازآرت" گفت: "بازآرت" فعالیت هنری است که با برپایی ۱۲۰ غرفه فروش انواع محصولات هنری چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در طبقه اول سیتی سنتر برپا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، الناز رجبیان، مسئول برگزاری "بازآرت" با اشاره به اینکه حدود شش سال از فعالیت بازآرت می‌گذرد و هدف آن فراهم کردن بستری برای ارائه محصولات دست ساز هنری هنرمندان جوان شهر اصفهان است: در بازآرت حدود ۱۲۰ غرفه شامل محصولات دکوری، چرمی، پوشاک، صنایع دستی و زیور آلات وجود دارد که تمام این محصولات به دست هنرمندان تولید شده و عرصه آن نیز بر عهده خود آن‌ها است. جدیترین بازآرت اصفهان چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در طبقه اول سیتی سنتر برپا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مخاطبان زمانی که به بازآرت می‌آیند همزمان با هنرمند خالق یک اثر هنری ارتباط می‌گیرند ادامه داد: در بازآرت عرضه و تقاضا کالا کاملا ایرانی است و باعث می‌شود که هنرمندان جوان کسب و کار خود را داشته باشند و حتی برخی از هنرمند‌ها کار خود را همزمان تولید و به فروش می‌رسانند.

مسئول برگزاری این رویداد هنری با تاکید بر اینکه بازآرت باعث کارآفرینی و رونق کسب و کار بین جوانان می‌شود افزود: هنرمندان در خانه محصولات هنری را با متریال مختلف درست می‌کنند، ولی محلی برای عرضه ندارند، غرفه‌های بازآرت این امکان را به هنرمندان جوان می‌دهد تا محصولات خود را به فروش برسانند.

رجبی گفت: سیتی سنتر محل مناسب برای برپایی غرفه‌ها است چرا که رفت و آمد بالایی دارد و فضای خوبی را برای فروش محیا می‌کند. پس از هر بازآرت غرفه‌داران بسیار راضی بودند و توانستند فروش خوبی داشته باشند. با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که در فضای مجازی و دیگر محیط‌ها انجام می‌گیرد استقبال بسیار خوبی از بازآرت می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار