نصراصفهانی: از شرایط تیم صنعت نفت آبادان راضی هستیم/ تا الان عملکردمان عالی بوده

رییس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از شرایط تیم راضی هستیم و همه اعضای باشگاه برای ادامه مسیر موفق در تلاشیم.

حسن نصراصفهانی ، در مورد برخی حواشی پیرامون عدم حضور سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیم صنعت نفت آبادان مقابل تیم سایپا اظهار داشت: همه اعضای باشگاه در جهت موفقیت این تیم و ادامه روند رو به رشد در تلاش هستند. از شرایط تیم راضی هستیم و مدیریت از کادر فنی و بازیکنان رضایت دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
وی ادامه داد: تیم ما در جدول جایگاه خوبی دارد و از پتانسیل خوبی هم برخوردار هستیم. با این که تیم دیر بسته شد اما بازیکنان شایسته‌ای گرفتیم و جوانان خوبی را جذب کردیم. تا الان عالی عمل کرده‌ایم. تیممان آماده است و خوب بازی می‌کند.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با اشاره به این که درصددند تیم از نظر مالی با مشکل رو به رو نشود و از این تیم حمایت می‌کنند، گفت: پیگیر تامین منابع مالی از طرف اسپانسرها هستیم. تا الان سعی کردیم مشکلی به وجود نیاید و هر مشکلی است امیدوارم حل شود. تیم به لحاظ مالی تحت فشار نیست و از این پس نیز به موقع پرداختی خواهیم داشت.
نصر اصفهانی در پایان تصریح کرد: ما همچنان به دنبال منابع مالی هستیم و به اندازه کافی مشکلات داریم. ما از ابتدای فصل به بازیکنان پرداختی داشتیم. نمی دانم دقیقا چند درصد ولی می دانم پرداختی داشتیم و درصدهایی دادیم و پیگیر هستیم تا تامین مالی کنیم و قسط بعدی که هنوز موعدش نرسیده را بپردازیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار