مهربان: باید در همان گزینشی اول سهمیه‌ها را کامل کنیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید در همان گزینشی اول در قاره آسیا سه سهمیه باقیمانده را کامل کنیم تا در ادامه با شرایط بهتری برای حضور در المپیک آماده شویم.

ابراهیم مهربان درباره شرایط تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در اردوی پیش رو اظهار داشت: از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی که شرایط را برای برگزاری اردوها در شرایط ایمن و اجرای پروتکل‌های بهداشتی فراهم کردند تشکر می‌کنیم. خیلی از برنامه‌هایمان عقب بودم.
وی ادامه داد: البته این اتفاق برای تمام دنیا و تمام رشته‌های ورزشی است، اما باتوجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه قاره را در اواخر فروردین ماه سال آینده در پیش داریم باید زودتر کار را شروع می‌کردیم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره فاصله کوتاه قهرمانی آسیا تا گزینشی المپیک تصریح کرد: اولویت اصلی ما کسب سهمیه‌های باقیمانده است و باید در همان گزینشی اول کار سهمیه‌ها را تمام کنیم.
مهربان درباره شرایط رقیبان در اوزان باقیمانده گزینشی المپیک گفت: در هر سه وزن ۶۵، ٧۴ و ٩٧ کیلوگرم کار سختی داریم، اما در دو وزن اول کار سخت‌تری خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم چون تمام کشورها دنبال کامل کردن سهمیه‌ها در میدان آسیایی هستند.
وی درباره دلیل مخالفت کادرفنی با برگزاری اردوهای خارج از تهران عنوان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به اوضاع کرونا در کشور صلاح است اردوها در تهران برگزار شود چون شرایط و امکانات بهداشتی بهتری در تهران برای برگزاری اردوها فراهم است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا برای تغییر روحیه کشتی‌گیران امکان برگزاری اردوها در خارج از تهران وجود دارد یا خیر، گفت: باید ببینیم شرایط چطور می‌شود، اما هر چه به مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم خارج شدن از تهران سخت‌تر می‌شود و ترجیح کادرفنی این است که تمرینات را در تهران دنبال کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار