خالقی‌فر: بالا رفتن توقعات از صنعت نفت کارمان را سخت می‌کند

رضا خالقی‌فر مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که توقعات از این تیم بالاتر رفته است و این موضوع کار آنها را سخت می‌کند.

رضا خالقی‌فر ، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر سایپا گفت: این یکی از بازی‌های سخت ما بود، ولی شناخت خوبی از سایپا داشتیم. آنها در زمین خودشان دنبال برد بودند و البته ما هم همین هدف را داشتیم. با اینکه گل اول را خوردیم ولی تا آخرین ثانیه بازی دنبال زدن گل تساوی بودیم و خوشحالیم که تلاش ما نتیجه داد.
«مسئله مهم این است که تیم ما تا آخرین لحظه نمی‌خواهد تسلیم شود.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: این درست است که در لحظات آخر گل زدیم، ولی در طول بازی چند موقعیت دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم سایپا را شکست بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت نفت می‌تواند در لیگ امسال به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند؟»، اظهار داشت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی مسئله مهم این است که می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و یک کادر فنی باتجربه و کاربلد هم هدایت تیم را بر عهده دارد. می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم در پایان فصل در بین بالانشین‌ها باشیم. می‌دانیم که هواداران از ما توقع دارند و آنها مطمئن باشند که با تمام وجود می‌جنگیم تا خوشحال‌شان کنیم.
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه خاطر نشان کرد: تیم ما در شروع لیگ نتایج خوبی گرفته است و الان همه چیز در صنعت نفت آبادان خوب پیش می‌رود، ولی مسئله مهم این است که تیم مورد حمایت قرار بگیرد. خیلی از تیم‌ها در سال‌های گذشته با مشکلات مالی مواجه شدند و دیگر نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. ما دوست داریم این روند را تا آخر لیگ ادامه دهیم و امیدوارم همیشه مورد حمایت مسئولان قرار بگیریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار