فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر در اصفهان متوقف شد/کاهش فعالیت صنایع

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای مصوبات کارگروه هوای اصفهان در پی استمرار پایداری هوا در هفته جاری خبر داد.

منصور شیشه‌فروش ، با اشاره به تداوم آلودگی هوای کلانشهر اصفهان، اظهار داشت: کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان در پی استمرار پایداری هوا در هفته جاری اطلاعیه شماره 21 را صادر کرده است.

وی افزود: مشارکت عموم در کاهش تردد خودروها و عدم انجام سفرهای غیرضروری شهری و برون شهری در کاهش آلودگی اصفهان ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی الزامی است، گفت: شهروندان باید از ماسک استفاده کنند و از ورزش و حضور در فضای باز پرهیز کنند.

وی ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق و رعایت الگوی مصرف از دیگر مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان است و در این راستا عدم فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر، کاهش فعالیت صنایع قرار گرفته در لیست آلاینده‌ها محیط زیست ضروری است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: اعمال قانون پلیس در تردد خودروها، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، عدم انجام عملیات عمرانی آلاینده و خاکبرداری و پرهیز از سوزاندن ضایعات از دیگر مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هواست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار