کریمی: تجربه حریفانم بیشتر است، اما مشکلی برای کشتی گرفتن در ۹۷ کیلو ندارم

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: مشکلی از نظر وزنی برای کشتی گرفتن در ۹۷ کیلو ندارم.

علیرضا کریمی درباره شرایط بدنی‌اش بعد از انجام عمل جراحی زانو اظهار داشت: خوشبختانه مدتی است که تمرینات جدی کشتی را آغاز کرده‌ام و خداراشکر شرایط مطلوبی دارم. با توجه به اینکه فاصله زیادی تا مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی داریم عجله‌ای برای شدت بخشیدن به تمرینات ندارم و سعی می‌کنم با یک برنامه‌ریزی مناسب به شرایط ایده‌آل برسم.
وی ادامه داد: اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و بابت فراهم کردن شرایط برگزاری اردوها آنهم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از فدراسیون تشکر می‌کنم. به دلیل کرونا زمان زیادی را از دست دادیم که البته شرایط برای تمام جهان یکسان بود، اما باید تلاش کنیم زمان از دست رفته را با برنامه‌ریزی مناسب جبران کنیم.
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان درباره ادامه فعالیتش در وزن ۹۷ کیلوگرم و حضور مدعیان مطرح در این وزن تصریح کرد: وظیفه من کشتی گرفتن است و تمام تلاشم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی انجام می‌دهم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که استحقاقش را صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شود. البته فعلاً مسابقات گزینشی را در پیش داریم که باید سهمیه را کسب کنیم و بعد از آن برای حضوری موفق در المپیک توکیو آماده شویم.
کریمی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی از نظر وزنی برای کشتی گرفتن در ۹۷ کیلو ندارد، خاطر نشان کرد: وزن بدنم حدود ۹۳ تا ۹۴ کیلوگرم است و مشکلی از این بابت ندارم. بیشتر تلاش می‌کنم از نظر فنی و قدرت بدنی خودم را به مدعیان این وزن نزدیک کنم چون به هر حال آنها تجربه بیشتری از من در کشتی گرفتن در این وزن دارند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار