نوازی: خودباوری می‌تواند اتفاقات خوبی برای شهرخودرو رقم بزند

مربی شهرخودرو گفت: در دو هفته اخیر در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم که جواب آن را هم گرفتیم و در دو بازی اخیر توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم.

محمد نوازی پس از پیروزی تیمش برابر سایپای تهران در نشست خبری این بازی، اظهار کرد: از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم. هواداران گرچه در ورزشگاه حضور ندارند، اما همیشه دعای آنان پشت تیم بوده است. از بازی با تراکتور روند خوبی داشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم این شرایط را ادامه دهیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برسانیم، اما گلر ساپیا ناجی تیمش شد. شهرخودرو جوان و آینده‌دار است و باید صبر و حوصله کنیم تا تیم شکل گیرد.
وی با اشاره به کلین‌شیت تیمش در دو بازی اخیر لیگ برتر و تداوم این روند گفت: شانس در فوتبال همیشه دخیل است. در دو هفته اخیر در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم که جواب آن را هم گرفتیم و در دو بازی اخیر توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. اگر خودمان را باور داشته باشیم اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد، در غیر این صورت اگر تمرکز نداشته باشیم، ممکن است هر اتفاق ناگواری رخ دهد.
مربی تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: باید بیش از این در خط دفاعی و حمله کار کنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و اتفاقات عجیب و غریب زیادی در فوتبال رخ می‌دهد.
نوازی در خصوص درخشش اکبر صادقی و علی نعمتی در این دیدار تصریح کرد: عملکرد خوب تمام بازیکنان باعث می‌شود چند بازیکن عملکرد بهتری داشته باشند. هر کسی وظیفه خودش را انجام دهد فوتبال زیباتر خواهد شد. در هر تیمی که دوندگی باشد و بازیکنانش جایگاه خود را بشناسند نتایج خوبی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار