یعقوبیان: نمی خواستم این بازیکن وارد حاشیه شود

سرمربی تیم ملی اپه در واکنش به بازگشت یکی از شمشیربازان معترض به اردوی تیم ملی گفت: با کسی دشمنی ندارم و آرمان خیابانی عذرخواهی کرد که من هم پذیرفتم.

اردوی تیم ملی شمشیربازی اپه در حال برگزاری است و در این اردو یکی از کسانی که مدتی پیش نامه اعتراضی در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی اپه امضا کرده بود حضور دارد.
علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اپه در مورد حضور آرمان خیابانی که جزو معترضین بود، به ایسنا گفت: آرمان خیابانی با من و آقای باقرزاده رییس فدراسیون صحبت کرد. او عذرخواهی کرد و من هم پذیرفتم و به تمرینات برگشت و با جدیت تمرینات را دنبال می کند.

او در مورد علت دعوت خیابانی به اردوی تیم ملی گفت:خیابانی 20 سال سن دارد و از الان نمی خواهم وارد حاشیه شود. من کینه و دشمنی با کسی ندارم، بازیکنی که به درد ما بخورد از او استفاده می کنیم. فضا برای همه است و هر کسی که با استعداد و اهل تمرین است، او را می پذیریم.

یعقوبیان در پاسخ به این پرسش که محمد رضایی به اردو برگشت یا خیر، گفت: تست مجدد کرونا محمدرضایی منفی شد بنابراین به اردوی تیم ملی اضافه شد. او بازیکن با سابقه‌ای‌ است و مدال های واقعی آسیا دارد. بودنش در کنار بازیکنان جوان بسیار منفعت خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی اپه در پاسخ به این پرسش که چه زمانی باید انتظار گرفتن نتیجه متفاوت را از اپه داشته باشیم، تاکید کرد: در حال حاضر در تیم ملی اپه، محمد رضایی در رده بزرگسال است. محمدرضا رضایی طادی و کنعانی هنوز یک سال دیگر در رده جوانان هستند و برزگر نیز در رده نوجوانان است. این تیم فوق العاده خوب است و دو سال است با آنها کار می کنم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. هر چند مسابقات خیلی سخت شده است اما سه بار پنجمی آسیا را داشتیم و یک بار مقام سیزدهم جوانان جهان را کسب کردیم. رییس فدراسیون نیز واقعا هنر می کند که با این بودجه کم به بازیکنان رسیدگی می کند. در کل با توجه به برنامه ای که در پیش گرفتیم اگر خدا بخواهد به زودی نتایج خوبی خواهیم گرفت چون این تیم خیلی با انگیزه است.
یعقوبیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه اگر واقع بینانه صحبت کند، اپه چقدر شانس گرفتن سهمیه المپیک دارد، تصریح کرد: بعد از انقلاب کسی در اسلحه اپه سهمیه نگرفته است. شانس ما هم برای کسب سهمیه المپیک متوسط است. بین محمد رضایی و محمد رضایی طادی یکی از آنها اعزام می شود و در اسفند پنج دور انتخابی می گذاریم تا یکی از آنها به مسابقات زون آسیا اعزام شود. در حال حاضر هم اردوها را به صورت ممتد برگزار می کنیم و آقای باقرزاده هم شدیدا ما را حمایت می کند.
او در مورد اینکه تیم برای قهرمانی آسیا کامل اعزام می شود یاخیر، گفت:به دنبال این هستیم تیم کامل اعزام شود. هنوز میزبان مسابقات مشخص نیست. اگر یک کشور نزدیک به ما میزبان شود و هزینه ها زیاد نباشد، به احتمال زیاد تیم کامل می رود اما اگر مسابقات شرق آسیا باشد ممکن است یک نفری که در اپه دنبال کسب سهمیه است اعزام شود مگر اینکه وزارت ورزش در بحث اعزام کمک کند. در هر حال امید ما این است تیم کامل اعزام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار