دستور ویژه وزیر برای تأمین داروهای کودکان سرطانی اصفهان

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه حامیان کودکان بیمار سرطانی اصفهان با وزیر بهداشت و درمان در تهران، دکتر نمکی برتامین فوری داروهای این دسته از بیماران تأکید کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: در جلسه حامیان کودکان بیمار سرطانی اصفهان با وزیر بهداشت و درمان در تهران، دکتر نمکی بر تامین فوری داروهای این دسته از بیماران تأکید کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر بهداشت در این جلسه به 4 نفر از متخصصان خون و اورولوژی دستور داد ظرف یک هفته نیازهای دارویی کودکان سرطانی را بررسی و به وی اعلام کنند.

وی تأکید وزیر بهداشت را این‌گونه بیان کرد که داروهای موردنیاز کودکان سرطانی هرچقدر هم گران باشد از خارج تأمین خواهد شد.

حاجی دلیگانی تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) (امید) را درخواست دیگر خیران و خانواده‌های شرکت‌کننده بیماران سرطانی بیان کرد که سعید نمکی به معاون درمان وزارت بهداشت دستور داد این دستگاه ضروری را برای این بیمارستان تأمین کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامیهم‌چنین از موافقت وزیر بهداشت و درمان با احداث بخش درمانی کودکان سرطانی در کنار بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین(ع) اصفهان با مشارکت خیران خبر داد.

وی اظهار داشت: رؤسای دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع)، امید، مسؤولان انجمن‌های خیریه کسا و محک و جمعی از خانواده‌های کودکان سرطانی اصفهان در جلسه با وزیر بهداشت و درمان در تهران حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار