روند رو به رشد سپاهان بسیار محسوس است/ نیاز زردپوشان به یک رهبر خوب در زمین

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: روند رو به رشد سپاهان بسیار محسوس بوده و این امید وجود دارد که این روند در پایان لیگ زمینه‌ساز یک نتیجه خوب برای سپاهان باشد.

فرشید طالبی ، با اشاره به عملکرد تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: سپاهان در حال طی کردن روند رو به جلوی خود بوده و تنها چیزی که در بازی‌های این تیم به چشم می‌آید بی‌تجربگی است. سپاهان در هر دو نیمه مسابقات خود بسیار خوب و متعادل بازی می‌کند.
وی ادامه داد: اگر سپاهان زمان خیلی خوب بازی کردن خود را به 90 دقیقه افزایش دهد، بازی کردن برابر سپاهان با وجود تاکتیکی که این تیم دارد بسیار مشکل می‌شود. سپاهان می‌توانست در بازی برابر پرسپولیس پیروز میدان باشد، چون پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و سپاهان میانه میدان را بسیار خوب کنترل کرده بود.
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان پیرامون جای خالی یک لیدر در این تیم تصریح کرد: سپاهان از نظر داشتن یک مدیر خوب در زمین ضربه می‌خورد به‌گونه‌ای که در بازی مقابل ماشین‌سازی و گل‌گهر نیز این موضوع به خوبی احساس می‌شد، در حالی که وجود یک لیدر و رهبر قوی در زمین می‌تواند کمک‌حال سرمربی نیز باشد.
وی افزود: سپاهان نویدکیا در نخستین سال سرمربیگری او در لیگ در حال کسب تجربه است، روند رو به رشد سپاهان بسیار محسوس بوده و این امید وجود دارد که این روند در پایان لیگ زمینه‌ساز یک نتیجه خوب برای سپاهان باشد.
طالبی درباره عملکرد محرم نویدکیا در سپاهان بیان کرد: فلسفه مربی شدن بسیار سخت است و محرم نویدکیا نیز نخستین تجربه خود را در سپاهان بزرگ و با آن همه هوادار طی می‌کند. نویدکیا تکیه‌گاه محکمی به نام محمدرضا ساکت را در کنار خود دارد که از نظر روحی و روانی برای محرم تأثیر بسیار مثبتی دارد.
وی خاطرنشان کرد: محرم نویدکیا با اتمام دوره‌های مربیگری و همچنین به‌روز کردن اطلاعاتش می‌تواند به فراتر از ایران نیز پیشروی کند، این در حالی است که بازیکنان نیز با محرم ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و آرامش نویدکیا می‌تواند نتایج خوبی را برای سپاهان به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار