زارع: تعویق المپیک به نفع من شد

قهرمان رقابت‌های زیر ۲۳ سال کشتی جهان گفت: تعویق بازی‌های المپیک تا حد فراوانی به نفع من شد چرا که در این مدت می‌توانم به تجربیاتم اضافه کنم.

امیرحسین زارع مدعی جوان و آینده دار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان درباره نخسین اردوی تیم ملی پس از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از شروع دوباره اردوی تیم ملی بسیار خشحال هستم چراکه می‌توانیم بدون دغدغه و نگرانی در خانه کشتی و در شرایط قرنطینه تمرین کنیم و باید به خاطر بوجود آوردن این وضعیت از مسئولان فدراسیون کشتی تشکر کنم.
وی با بیان اینکه از تعویق بازی‌های المپیک خوشحال است تصریح کرد: عقب افتادن المپیک برای من که جوان هستم بسیار مفید بود چرا که می‌توانم با اضافه کردن به تجربیاتم بهتر مقابل حریفان کشتی بگیرم، ضمن آنکه واقعاً دوست دارم به عنوان یکی از مدعیان سنگین خودم را به کادر فنی ثابت کنم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
زارع با اشاره به رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: در این مدت به خوبی توانستم روی نقاط ضعف و قوتم کار کنم و حتماً در اردو‌های تیم ملی بیشتر می‌توانم به لحاظ فنی پیشرفت کنم، به همین دلیل در صورت برگزاری رقابت‌های انتخابی سعی می‌کنم شکست مقابل امین طاهری را جبران کنم هر چند من قبل از دیدار با طاهری دو کشتی سخت و سنگین را برابر پرویز هادی و یدالله محبی پشت سر گذاشتم، اما این موضوع توجیه خوبی برای شکستم نیست.
دارنده مدال نقره المپیک جوانان خاطرنشان کرد: با تمام وجود تمرین می‌کنم چرا که تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک توکیو است و برای کسب مدال در این میدان بزرگ نیز با همه توان خواهم جنگید.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار