جدیدترین مدل های مانتو پاییزه

کم کم با خنک تر شدن هوا باید قید مانتوهای نخی و تابستانه را بزنید و با انتخاب یک مانتو شیک پاییزه از این فصل زیبای خدا استقبال کنید.در این بخش گلچینی از شیک ترین مدل های مانتو پاییزه را انتخاب کردیم که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

بهترین رنگ برای پاییز کدام است؟
-هرچند در انتخاب رنگ سلیقه حرف اول را می زند ولی باید بدانیدقهوه ای تیره ، عسلی ، کهربایی ، قهوهای با رگه های سبز ، زیتونی ، فیروزه ای از جمله رنگ های مناسب برای انتخاب مانتو در فصل پاییز هستند
-استفاده از رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره، در روزهای پاییزی نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری در فردی است که این رنگ را برای پوشش خود انتخاب کرده است. بنفش تیره از محکم‌ترین و پایدارترین رنگ‌هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می‌دهد.
-قرمز رنگی تند و آتشین در طبیعت است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می‌خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد. رنگ‌های قرمز تیره را می‌توانید با رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های روشن‌تری از طیف قرمز هماهنگ کنید.
-رنگ رز بیشتر در لباس‌های زنانه استفاده می‌شود و محبوبیت نسبتاً بالایی در بین رنگ‌های پاییز و در بین خانم‌ها دارد. این رنگ بسیار لطیف و پر احساس است، اگر می‌خواهید گرمی را در روزهای سرد به خود و اطرافیانتان منتقل کنید رنگ رز مناسب شما خواهد بود.

انتخاب مدل مانتو باتوجه به رنگ پوست

در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس باعث می شود تا زیباتر و خوش هیکل تر به نظر بیاید.

رنگ پوست معمولی

این خانم ها می توانند از هر رنگ مانتویی استفاده کنند هر دو رنگ تیره و روشن با این رنگ پوست همخوانی دارد.

رنگ پوست تیره

افزادی که پوست تیره دارند برای اینکه نشاط و شادابی به چهره خود ببخشند باید از رنگ های روشن در پوشش خود استفاده کنند. این خانم ها بهتر است از رنگ های سفید، آبی روشن، طوسی روشن، بژ و صورتی انتخاب کنند.

رنگ پوست روشن

رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد. این خانم ها بهتر است از رنگ های آبی ملایم؛ آبی سیر،قهوه ای و بژ استفاده کنند و رنگ هایی مثل قرمز، زرد، نارنجی، سفید، ارغوانی، صورتی پرهیز کنند.

بهترین جنس برای مانتو های پاییزه

اولین نکته‌ای که باید هنگام خرید مانتو پاییزی دقت کنید، جنس مانتو پاییزی است. جنس مانتو پاییزی باید به گونه‌ای باشد که شما احساس گرما نمایید و از باران و هوای خنک پاییزی شما را در امان نگه دارد. جنس مانتوی پاییزی هم می‌تواند کتان باشد و هم پشم و خیلی از جنس‌های دیگر. انتخاب جنس مانتو پاییزی بستگی به سلیقه شما دارد.

شاید به خاطر بارش فراوان در این فصل، بهتر باشد، جنسی را انتخاب نمایید که سریع آب باران را به خود جذب نکند، زیرا در صورت جذب آب باران احساس سرما خواهید کرد و حتی شاید دچار سرماخوردگی شوید.

اگر مدل مانتوی طرح دار را برای فصل پاییز انتخاب کردید، بهتر است کیف و کفش و همچنین شلوار و شال خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید تا شلوغ دیده نشود. ولی اگر طرح ساده‌ای را برای مانتو انتخاب کردید می‌توانید شال و کیف خود را طرح دار انتخاب کنید.



اصولاً در فصل سرما بهتر است رنگ‌های گرم بیشتر بپوشید به خصوص اگر می‌خواهید چهره‌ای گرم‌تر داشته باشید. رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای شکلاتی یا کبود، شما را گرم‌تر نشان می‌دهند. رنگ‌های روشن شما را زنانه تر می‌کنند. معمولاً رنگ‌های تیره‌تر برای فصل پاییز مناسب هستند اما اگر می‌خواهید کمی آرام تر و زنانه تر به نظر برسید از رنگ‌های روشن تری برای لباس‌هایتان استفاده کنید.



  • برای بهتر دیده شدن در این فصل از پوشیدن رنگ‌های سرد و زمستانی مثل زرد کم‌رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ‌های ملایم دوری کنید. از جمله رنگ‌های دیگری که نباید انتخاب کنید سیاه و سفید یکدست است، این رنگ‌ها نقاط قوت پوست شما را می‌گیرند و بلافاصله آن را تیره می‌کنند.



  • فصل پاییز با خودش رنگ‌های طلایی و خاکی و گرمی می‌آورد. این رنگ‌ها به تنهایی پر طراوت هستند. رنگ‌های مناسب پوست شما در فصل پاییز، باید عمیق و گرم باشند. مثل زیتونی، جگری، شکلاتی، سبز دودی، نارنجی سوخته (آجری)، بنفش بادنجانی و خاکستری روشن و گرم. این رنگ‌های خاص به پوست‌های مختلف می‌آیند، ولی باید به درجه و سایه‌های مختلف آنها دقت کنید.










میتوانند رنگ هایی را انتخاب کنند که تند و روشن و شاد باشد تا در روزهای افسرده و غمگین و هوای گرفته و ابری روحیه و انرژی شاد و مثبتی از آنها دریافت کنید.


























ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار