۱۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۵ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۱۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۷۷۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از تعداد بیمار مشکوک مراجعه کننده به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۱۱۷ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد ۵۷ نفر در این مراکز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۵۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که در حال حاضر ۴۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند.

وی با بیان اینکه حال ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان مناسب نیست، ادامه داد: این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر پنج بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون تست سه نفر مثبت کرونا بوده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار