کلاس‌های درس پایه‌های اول و دوم ابتدایی حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی این استان مانند سراسر کشور از اول بهمن‌ماه حضوری برگزار می‌شود.

فرحناز قائد امینی با اشاره به کاهش شدت شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام کرد: کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی استان مانند سراسر کشور از اول بهمن‌ماه حضوری برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری در افزایش فرایند یادگیری افزود: برای برگزاری کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس انجام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از اول بهمن‌ماه کلاس‌های درس مدارس کم جمعیت و زیر ۵۰ نفر نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ از اول بهمن‌ماه کادر اداری و اجرایی تمام مدارس در مناطق زرد و آبی نیز باید در مدارس حاضر شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کلاس‌های عملی، کارگاهی و مهارتی هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.
قائدامینی با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس ۱۰ نفر خواهد بود، گفت: کادر آموزشی مدارس و اولیا دانش‌آموزان موظف به رعایت پروتکل بهداشتی و شورای مدرسه نیز ملزم به اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس خواهد بود.
هم‌اکنون ۱۵۴ مدرسه ابتدایی با جمعیت زیر ۱۰ دانش‌آموز، ۲۱۸ مدرسه با جمعیت زیر ۱۵ دانش‌آموز و ۷۵۹ کلاس درس چندپایه در مقطع ابتدایی در استان فعال است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار