حسینی: تمام تلاش شهرداری ورامین حفظ قهرمانی در لیگ تکواندو است

المپین تکواندوی باشگاه شهرداری ورامین درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

میرهاشم حسینی المپین تکواندوی کشورمان و عضو تیم تکواندوی شهرداری ورامین ، درباره درخشش تیمش در لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس اظهار کرد: تیم ما سابقه قهرمانی دارد. تلاش می کنیم تا این عنوان را باز هم تکرار و حفظ کنیم. بازیکن‌های ما جوان هستند و فقط من، سروش احمدی و سعید رجبی تجربه‌ بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داریم.
او در پاسخ به این سوال که معنای ۶ ستاره روی ماسکش چیست، اظهار کرد: ۶ ستاره درج شده همان ۶ قهرمانی شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو است و امیدواریم هفتمی را کسب کنیم.
المپین تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا در المپیک توکیو قول مدال می‌دهد بیان کرد: هیچ ورزشکار المپینی نمی‌تواند قول مدال بدهد، اما من هم در هر تورنمنتی پا گذاشتم دست خالی بیرون نیامدم. تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را در المپیک توکیو بگیرم.
حسینی در ادامه درباره میزان آمادگی خود بیان کرد: اردو‌های تیم ملی بسیار خوب و پرفشار بود. شروع لیگ اتفاق خوبی بود، چون بیش از یک سال رنگ شیاپ چانگ را ندیده بودیم همواره در شرایط تمرین بودیم. به نظر من برگزاری مسابقات لیگ منجر به درخشش در جام باشگاه‌های آسیا و فینال گرند پری و البته اصلی‌ترین آن المپیک می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار