مدیرروستا: به دنبال غرامت از واسعی هستیم/ هنوز راه سختی در پیش داریم

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: به دنبال بازگشت سعید واسعی نیستیم و فقط از او غرامت می‌خواهیم.

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین تصمیم باشگاه پیکان در مورد سعید واسعی اظهار داشت: ما بیشتر به دنبال غرامت هستیم و بعید می‌دانم او راهی برای بازگشت داشته باشد. بحث ما از اول این بود جریمه‌ای که به او تعلق گرفته را پرداخت کند و از ما جدا شود.
وی در مورد جدایی چند تن از بازیکنان این تیم طی هفته جاری تصریح کرد: این بازیکنان به درخواست خودشان جدا شدند. با باشگاه صحبت کردند از این رو مدیریت با کمیته فنی جلسه گذاشت و با نظر سرمربی از تیم جدا شدند. ما نیم فصل می‌توانیم یارگیری کنیم از این رو به دنبال جایگزین برای آن‌ها هستیم. البته نمی‌توانیم بگوییم آن‌ها در تفکرات تارتار نبودند، ولی از نظر خودشان باید تمام بازی‌ها را بازی می‌کردند و در تیم پیکان این امکان برایشان نبود. از این رو تشخیص دادند در تیم دیگری می‌توانند بازی کنند در نتیجه درخواست جدایی دادند.
مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به قرار گرفتن این تیم در رده چهارم جدول لیگ برتر تاکید کرد: دلیل موفقیت تیم ما همدلی کل مجموعه باشگاه ایرانخودرو است. از طرفی لطف خدا شامل حال ما شد و تا اینجای کار موفق بودیم. ما قبل از شروع فصل دغدغه‌های زیادی داشتیم، اما در ادامه با همت بازیکنان، تفکرات کادرفنی و حمایت‌های مدیریت موفق شدیم رو به جلو حرکت کنیم. هنوز راه سختی در پیش داریم از این رو همه سعی خود را می‌کنیم این شرایط ادامه داشته باشد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار