دل‌افکار: بازخورد نقشم در «قورباغه» فوق‌العاده بود/با یک تئاتر راهی جشنواره فجر شده‌ام

بازیگر سریال «قورباغه» گفت: حضورم در قورباغه برایم لذتبخش و شیرین بود، خدا را شکر می‌کنم که نقش جواد در این سریال توانست بازخورد‌های فوق العاده‌ای را به همراه داشته باشد، مخاطبان از این نقش راضی بودند و همین مهمترین دلیل خوشحالی من از حضورم در این پروژه است.  

دل‌افکار: بازخورد نقشم در «قورباغه» فوق‌العاده بود/با یک تئاتر راهی جشنواره فجر شده‌ام

شهروز دل افکار، پیرامون آخرین فعالیت‌هایش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در کار خاصی نیستم و آخرین کارم به سریال نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی بر می گردد.
وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بسیاری از آثار متوقف شوند و در پی آن پیشنهادات هم کم شوند، شخصا پیشنهاداتی برای بازی دریافت کردم اما نتوانستم با فیلمنامه هیچکدام از آنها و یا نقش هایی که به من پیشنهاد شد ارتباط برقرار کنم.
بازیگر نمایش «رومولیت» درباره حضورش در جشنواره تئاتر فجر تاکید کرد: امسال به همراه هنرجویانم نمایشی را با نام «اتول سورون» راهی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر کرده ایم، به امید خدا بعد از قبولی در جشنواره تئاتر فجر آن را روی صحنه خواهیم برد و پس از آن هم برای اجرای عموم در اسفند ماه سال جاری آماده می شویم.


وی درباره مضمون نمایش «اتول سورون» افزود: این اثر با مضمون کمدی توسط «باقر سروش» نوشته شده و به ورود اولین خودرو در زمان ناصرالدین شاه می پردازد، در این اثر تماما از بازیگران و نیروی جوان تئاتر بهره گرفته شده و اثر حاصل نزدیک به یکسال تمرین مداوم است که متاسفانه به دلیل تعطیلی تئاتر به اجرا نرسید.
بازیگر سریال «قورباغه» با اشاره حضور خود در این سریال اضافه کرد: حضورم در قورباغه برایم لذتبخش و شیرین بود، خدا را شکر می کنم که نقش جواد در این سریال توانست بازخوردهای فوق العاده ای را به همراه داشته باشد، مخاطبان از این نقش راضی بودند و همین مهمترین دلیل خوشحالی من از حضورم در این پروژه است.
وی درباره کم بودن نقش جواد در سریال «قورباغه» اظهار کرد: واقعیت امر اینکه یک نقش تا چه حد در یک سریال باشد بر عهده کارگردان و نویسنده است، هومن سیدی در قبال نقش جواد تصمیمش را گرفته بود و به نظرم جواد توانست در همان قسمت کار و وظیفه خود را در قبال درام و داستان انجام دهد. مهمترین اتفاق این است که یک نقش توسط مخاطبان پذیرفته شود و مهم نیست که این نقش چه اندازه و متری دارد، نقش جواد توانست در همان یک قسمت مخاطب را راضی نگه دارد و برای شخص من هم بازخوردهای خوبی را به همراه داشت.
دل افکار درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال همه چیز بعد از شیوع بیماری کرونا در عرصه تولید به هم ریخت و من هم با وجود اینکه بسیار دوست داشتم در جشنواره فیلم فجر کاری داشته باشم نتوانستم در اثری حضور پیدا کنم، البته همچنان امیدوار به حضور به جشنواره تئاتر فجر هستم و خوشبینم که برای این گروه جوان اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار