مهدوی: برخی از بازیکنان فقط ستاره تمرینات هستند

پیشکسوت سرخابی‌ها گفت: برخی از بازیکنان واقعا فقط ستاره تمرینات هستند و در مسابقات عملکرد خوبی ندارند.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی دو - دو تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین دربی پایتخت، اظهار داشت: استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و گل هم زد، اما به نظرم فکری با تعویض‌های اشتباهش و بیرون کشیدن موسوی، سمت راست تیم خود را خالی کرد و پرسپولیس هم با استفاده از همین اشتباه نهایت بهره را برد و گل تساوی را زد. مطمئنا اگر اشتباهات بازیکنان پرسپولیس در گلزنی رخ نمی‌داد این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند و پیروز میدان باشد اما اشتباهات کودکانه‌ای از سوی برخی از بازیکنان این تیم رخ داد.
وی افزود: فکر می‌کنم محمود فکری بیگدار به آب زد. پرسپولیس همیشه و تحت هر شرایطی و با هر نتیجه‌ای قابل احترام است. کادرفنی استقلال باید تدابیر خود را قبل از بازی براساس تیم حریف و شرایط تیم خود می‌چید. حق پرسپولیس پیروزی در این بازی بود و باید به یحیی گل‌محمدی تبریک گفت. آن‌ها با اینکه نفرات زیادی را از دست دادند، اما همچنان قدرتمند هستند. فکری هم شانس برد در این دیدار را داشت، اما خودش از این فرصت استفاده نکرد. دربی یک بازی خاص است. برخی از بازیکنان در تمرینات بهترین هستند، اما در مسابقات عملکرد مناسبی ندارند.
بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: این شرایط برعکسش هم وجود دارد. فرهاد مجیدی حتی اگر ۲ روز هم قبل از مسابقه تمرین نمی‌کرد باز هم با یک ماساژ قبل از بازی ستاره میدان می‌شد. علی کریمی و یحیی گل‌محمدی هم همینطور بودند، اما اینکه یک بازیکن در تمرین خوب است و در دیدار‌ها خوب نیست، بستگی به تدابیر و برنامه‌ریزی سرمربی برای تیم و بازیکنانش دارد. برخی از بازیکنان واقعا فقط ستاره تمرینات هستند. مخاطب از تماشای بازی بازیکنی مثل قایدی لذت می‌برد یا مطهری که از کوچکترین اشتباه حریف یک گل زیبا می‌سازد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار