تجلیل از تلاش‌های بی وقفه مدیریت شهری در کنار تیم سلامت برای جلوگیری از شیوع کرونا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان  گفت:  پشتیبانی، تدارکات و سالم سازی فرآیندها در شهرداری، تلاش برای تامین امنیت اجتماعی، اعمال تخفیف عوارض کسب و پیشه و … از جمله اقداماتی است که شهرداری زرین شهر طی یکسال گذشته به خوبی به مرحله اجرا رسانده تا امنیت شهروندان خصوصا اصناف را تامین کند.

محمد مهدی دهقانی اظهار کرد: طی ماه های اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا واعمال محدودیت فعالیت اصناف زرین شهر چهره متفاوتی به خود گرفته بود به طوری که صنوف به ویژه در مرکز شهر و نقاط پرتردد ناچار به تعطیل کردن مغازه هایشان بودند.
وی افزود: اصناف زرین شهر نیز همچون کسبه دیگر شهرهای ایران نگران تعطیل شدن و زیان اقتصادی خود بودند، اما حرکت شهرداری زرین شهر در راستای تهیه پیوست های فرهنگی و همچنین استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی در مسیر گام برداشت تا شهروندان خصوصا اصناف همکاری بیشتری را در رعایت پروتکل های بهداشتی و جامه عمل پوشاندن به محدویت ها داشته باشند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرداری زرین شهر توانست با تهیه بنرهای تبیغاتی و نصب انها در مشاغلی که در زمان اعمال محدودیت ها مشغول فعالیت بودند و همچنین با تکیه بر منظر زیبایی‌شناختی، جایگاه، محل نصب و میزان ارتباطی که شهروندان در برخورد با تبلیغات شهری برقرار می کنند کسبه و شهروندان را به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس و تشویق کنند تا آحاد مردم با رعایت فاصله و اصول بهداشتی به انجام امور اقتصادی و اجتماعی خود بپردازند.
وی با تجلیل از تلاش‌های بی وقفه مدیریت شهری در کنار تیم سلامت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: همزمان با آغاز اعمال محدودیت های کرونایی نیروهای خدمات شهری نیز در مسیر گندزدایی شهر حضوری جهادی داشتند و شهرداری زرین شهر نیز به عنوان یک نهاد خدمتگذار با تمام توان و نیرو و با احساس وظیفه در کنار جامعه درمانی و پزشکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا قرار گرفت.
دهقانی با قدردانی از فعالیت شبانه روزی کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری زرین شهر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت روزانه صدها نیروی شهرداری در ضدعفونی سطح معابر و اماکن شهر، جمع آوری زباله هایی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را داشتند و … به خوبی قابل لمس بود اما نیروهای درگیر با بحرانها علیرغم تلاش فراوان و خدمات بی دریغ که انجام می دهند کمتر مشاهده می شوند و باید قدردان انان بود.
وی عنوان کرد: پشتیبانی، تدارکات و سالم سازی فرآیندها در شهرداری، تلاش برای تامین امنیت اجتماعی، اعمال تخفیف عوارض کسب و پیشه و … از جمله اقداماتی است که شهرداری زرین شهر طی یکسال گذشته به خوبی به مرحله اجرا رسانده تا امنیت شهروندان خصوصا اصناف را تامین کند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: شهرداری زرین شهر و نیروهای خدوم این نهاد تاثیرگذار در این مدت زحمات زیادی را متحمل شدند و قطعا سپاسگزار انان هستیم و امیدوارم همچون آحاد مردم جامعه که قدرشناس بوده و تفاوت بین خدمت رساندن و کوتاهی را درک می کنند، از خدمات مجموعه شهری نیز به درستی سپاسگزاری کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار