زارعی: ماشین سازی قطعا در لیگ ماندنی است؛ وضعیت اینگونه نمی‌ماند

مهاجم جوان تیم ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد روند نتیجه گیری این تیم دچار تغییر شود.

اتابک زارعی درخصوص تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین آمده بودند. ما در تمامی بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و در طول ۹۰ دقیقه یک بازی کاملا هجومی ارائه کردیم که در پایان هم می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
او درخصوص اولین گلش در فصل جاری گفت: دقیقا اینطور است که خیلی دوست داشتم اولین گلی که در این فصل میزنم سه امتیازی باشد تا اولین بردمان را تجربه کنیم ولی اما بدشانس بودیم.
زارعی درباره انتقادات از خط حمله ماشین سازی هم گفت: به نظرم خط حمله تیم یک خط حمله خوبی است اما فقط باید فرصت داد تا خودشان را پیدا کنند. مطمئنم که خط حمله ما یکی از نقاط قوت تیم ماست و وضعیت اینگونه نمی‌ماند.
جایگاه ماشین سازی نگران کننده نیست؟ مهاجم ماشین سازی در پاسخ به این سوال گفت: تمام تیم ما نگران وضعیت هستند ولی تمامی بازیکن‌ها و کادر فنی تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که تیم را از این شرایط نجات بدهیم ‌ قطعا هم امسال با تمام تلاش عوامل باشگاه و بازیکنان و کادر فنی ماشین سازی در لیگ می‌ماند. من به آینده این تیم بسیار امیدوارم، روز به روز در حال پیشرفت هستیم و در طول ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
اتابک زارعی همینطور درباره بازی برابر فولاد خوزستان در هفته آینده نیز گفت: تیم فولاد تیم بسیار خوبی است، بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم تیم دست و پابسته‌ای نیستیم و بر خلاف جایگاهمان در جدول نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم و برای برد کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت‌.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار