تیم والیبال شهرداری ارومیه به دنبال حفظ شرایط مطلوب خود در لیگ است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه لیگ والیبال پنج تا ۶ ماه به طول می‌انجامد شرایط دشواری برای همه تیم‌ها حاکم است و در جدول رده‌بندی دارای افت و خیز هستند و امید است که این تیم در آینده شرایط خوب خود را حفظ کند.

امشب با برد تیم والیبال شهرداری ارومیه، این تیم از 20 بازی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید و تیم سپاهان اصفهان نیز با پیروزی امروز برابر آذرباتری ارومیه با دو بازی کمتر در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم لبنیات هراز آمل نیز در پایان هفته بیست و دوم این رقابت ها به رده سوم رسید.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از برد امروز در مقابل همنام قزوینی با تبریک به هر دو تیم به خاطر ارائه یک بازی تماشاگرپسند اظهار داشت: تیم شهرداری در ست اول و دوم عملکرد مطلوبی داشته و در ست سوم تیم حریف تغییرات خوبی انجام دادند و قدرتمندانه ظاهر شد و از آن سو نیز شهرداری چند خطا انفرادی انجام داد و این خطاها نسبت به ست اول و دوم بیشتر بود.
پیمان اکبری تصریح کرد: در مجموع در ست چهارم به شرایط طبیعی بازگشته و ست را با شرایط بهتری به پایان بردیم و هم اکنون نیز تیم شهرداری ارومیه به بازی آینده فکر می‌کند.
وی افزود: با توجه به اینکه لیگ والیبال پنج تا 6 ماه به طول می انجامد شرایط دشواری برای همه تیم‌ها حاکم است و در جدول رده‌بندی دارای افت و خیز هستند و امید است که این تیم در آینده شرایط خوب خود را حفظ کند.
به گزارش تسنیم در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها روز جمعه سوم بهمن‌ماه تیم شهرداری ارومیه به مصاف هورسان رامسر می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار