مهوش صبرکن: جشنواره فیلم فجر سیاهی یکسال سینما را از بین می‌برد

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: خوشبختانه به تازگی سینماها بازگشایی شدند، این بازگشایی خودش به نوعی نقطه امیدی برای سینما است، با وضعیت فعلی این بازگشایی می تواند برای آینده سینما و شروع فعالیت در سال آینده امیدبخش است. 

مهوش صبرکن ، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کاری نیستم، واقعیت امر تا زمانی که شرایط بیماری کرونا به این شکل باشد ترجیح می دهم که در کار خاصی حضور پیدا نکنم.
وی در همین راستا ادامه داد: البته تعداد تولیدات به واسطه شرایط بیماری کرونا کاهش یافته و از سویی هم برخی پیشنهادات برای من جذاب نبوده اند که بتوانم حضور در آنها را بپذیرم. به طور کلی شرایط فعالیت در دوران کرونا بسیار خطرناک است و رعایت کردن پروتکلها به صورت صحیح در پشت صحنه آثار آسان نیست.

صبرکن درباره وضعیت کنونی سینما و هنر بعد از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: به شخصه بعید می‌دانم که سینما تا سال ۱۴۰۰ به وضعیت قبلی برگردد، البته در این میان برگزاری جشنواره فیلم فجر می تواند سیاهی یکسال سینما را از بین ببرد.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بازگشایی سینماها اظهار کرد: خوشبختانه به تازگی سینماها بازگشایی شدند، این بازگشایی خودش به نوعی نقطه امیدی برای سینما است، با وضعیت فعلی این بازگشایی می تواند برای آینده سینما و شروع فعالیت در سال آینده امیدبخش است.
بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین تصریح کرد: سینما دوران بدی را پشت سر گذاشته است، البته این وضعیت کرونا تنها به کشور ما ختم نمی‌شود و هر روز شاهدیم که جشن‌های سینمایی همچون اسکار هم به تعویق می‌افتند، کرونا مشکلی جهانی است که کل هنر در جهان را با مشکل مواجه کرده است.
وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی خاطرنشان کرد: هرچند وضعیت کرونا کاهش یافته اما ترجیحا بهتر است تا همچنان بیماری را جدی بگیریم و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم تا به امید خدا تا نوروز سال آینده به طور کامل شاهد از بین رفتن بیماری در کشور باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار