حاجی‌میرزایی: صداوسیما عذرخواهی کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که توهین به ‎رئیس‌جمهور توهین به ملت‌ است، گفت: توهین‌کننده و صداوسیما باید عذرخواهی کنند.

حاجی‌میرزایی: صداوسیما عذرخواهی کند

محسن حاجی‌میرزایی در رشته‌توییتی نوشت: ‏«توهین به ‎رئیس‌جمهور توهین به ملت‌ است. ترویج این‌ رویه‌ها تخریب ارزش‌های ملی، دینی‌ و اخلاقی است.

آیا می‌توان‌ این‌ حد از بی‌اخلاقی، تهمت و دروغ را صرفا یک اظهار نظر دانست و مسئولیت آن را متوجه گوینده دانست و از زیر بار سنگین آن شانه خالی‌کرد؟ توهین‌کننده و صداوسیما باید عذرخواهی کنند.

همگان در برابر این هنجارشکنی‌ها مسئول هستند. غفلت از این وظیفه عمومی‌ موجب اشاعه و رواج اخلاق ناپسند در جامعه است توهین و تهمت نباید عادی شود.

آشنا: سوء استفاده برخی جریان‌ها به جایگاه رفیع رسانه ملی لطمه شدیدی می‌زند
نماینده قوه مجریه در شورای‌ نظارت بر سازمان صداوسیما با تاکید بر این که برنامه‌های انتقادی از وجوه مثبت صداوسیما است، گفت: سوء استفاده برخی افراد و جریان‌ها برای اهانت، عقده‌گشایی،

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری و نماینده قوه مجریه در شورای‌ نظارت بر سازمان صداوسیما در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
«‏تا آنجا که به دولت مربوط است برنامه‌های انتقادی از وجوه مثبت صداوسیما است اما سوءاستفاده برخی افراد و جریان‌ها برای اهانت، عقده‌گشایی، دروغ‌گویی و نفرت‌پراکنی به جایگاه رفیع رسانه ملی در صیانت از باورهای انقلابی مردم و مقابله با سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه لطمه شدیدی می‌زند.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار