بنکدار هاشمی: ظرفیت جا به جایی روزانه ۱۸۰ هزار نفر در خط یک مترو فراهم شد

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: هر واگن روزانه سه هزار نفر را جا به جا می‌کند که با اضافه شدن ۱۰ واگن جدید، ۳۰ هزار نفر به ظرفیت جا به جایی مسافران در خط یک مترو اضافه می شود.

محمدرضا بنکدار هاشمی امروز _یکشنبه پنج بهمن ماه ۹۹_ در آئین اضافه شدن دو رام به خط اول متروی اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه با همت مدیریت شهری دو رام قطار جدید شامل ۱۰ واگن به ظرفیت خط یک مترو اضافه شده و تعداد رام‌های این خط از ۱۲ رام به ۱۴ رام افزایش یافت.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن رام‌های جدید حدود ۳۰ هزار نفر به ظرفیت مسافربری خط یک مترو اضافه شده است، تصریح کرد: هر واگن روزانه سه هزار نفر را جا به جا می‌کند که با اضافه شدن ۱۰ واگن جدید، ۳۰ هزار نفر به ظرفیت جا به جایی مسافران در خط یک مترو اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: قبل از کرونا روزانه ۱۲۰ هزار نفر با خط یک مترو جا به جا می‌شدند که با اضافه شدن دو رام جدید امکان جا به جایی ۱۸۰ هزار نفر در روز وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارزش دو رام جدید ۳۰۰ میلیارد تومان است، افزود: در خط دو مترو نیز در یکسال و نیم گذشته حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش سازه و سیویل انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار