رضوانی: به شدت به دنبال بازگشایی استخرها با رعایت پروتکل‌ها هستیم

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: به شدت به دنبال این هستیم با رعایت پروتکل‌ها استخرها را باز شده داشته باشیم.

محسن رضوانی بعد از پایان چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، در خصوص زمان بازگشایی استخرها اظهار داشت: علاقمند به ورزش‌های آبی در جریان هستند که حدود یک ماه پیش جلسه‌ای در فدراسیون شنا با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش داشتیم. به شدت به دنبال این هستیم با رعایت پروتکل‌ها استخرها را باز شده داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش، حسب فرمایش مقام معظم رهبری تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص است و آنها اعتقاد دارند که بخار داخل استخرها در انتقال ویروس تاثیرگذار است. تکرار می‌کنم فضای استخرها در این قضیه خطرناک است و درون استخر و آب، به خاطر کلر که اصولاً این ویروس از بین می‌برد، خطرناک نیست. حالا که این ویروس به سمت و سویی می‌رود که کمتر شده است و امیدواریم فضای کشور به سمتی برود که در کل کشور دیگر فردی به این ویروس دچار نشود تا بتوانیم با آرامش به سمت بازگشایی برویم. با قاطعیت عنوان می‌کنم که رشته شنا بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دید.

رئیس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو با تاکید بر ضرر قابل توجه بخش خصوصی از تعطیلی استخرها گفت: با توجه به ضربه مالی استخردارها، وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر به این عزیزان وام می‌دهد و باید از ناجیان، شناگران و مربیان شنا را به عنوان افرادی که مظلوم واقع شدند و این وسط به آنها توجه نشد، یاد کنم و از رسانه‌ها خواهش کنم در این خصوص پیگیر باشید تا برای آنها نیز کمک بگیریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار