نظری: میلیچ را مجدداً در میان بازیکنان استقلال خواهیم دید

حجت نظری عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال جزئیات جلسه امروز مدیران این باشگاه را تشریح کرد.

حجت نظری در پایان نشست امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این جلسه درباره موضوعات مختلفی صحبت شد که از جمله آنها صحبت درباره وضعیت آقای میلیچ، تعیین تکلیف برای کارت‌های هواداری و اقدامات اقتصادی بود که تصمیم گرفتیم انجام شود.
وی افزود: مسئولیت انجام فعالیت‌های مربوط به کارت هواداری و پیگیری این موضوع را هیئت مدیره به آقای نامداری سپرد و بنا شد او با تعاملاتی که با کارگزار خواهد داشت، وضعیت کارت‌های هواداری را مشخص کند. می‌خواهیم هواداران را بیشتر وارد امور باشگاه کنیم و صاحبان اصلی باشگاه بیشتر در امور وارد شوند، چون صاحبان اصلی باشگاه هواداران هستند که باید در این امور شریک شوند. بدون واسطه می‌خواهیم آنها در جریان امور قرار بگیرند و امیدواریم که این مسئله زودتر تعیین تکلیف شود.
عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ خاطرنشان کرد: امروز همچنین صحبتی در این باره شد. طی مذاکراتی که از پیش آقایان مددی و عبدیان در این حوزه شروع کرده بودند و مربوط به امروز نیست، باید بگوییم مذاکرات به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان استقلال و در این تیم می‌بینیم.
نظری درباره اینکه مشکل اصلی میلیچ فنی بود یا مطالبات مالی و او چه زمانی باز می‌گردد، گفت: هر مشکلی بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های او رفع شد. آن چیزی که برای ما مهم است، این خواهد بود که مسائل باشگاه را در عین منطق و عقلانیت با لحاظ دغدغه‌های هواداران پیش ببریم. آن چیزی که برای ما مهم است، می‌خواهیم هم دغدغه‌های باشگاه و هم دغدغه‌های هواداران را حل کنیم.
وی اضافه کرد: ممکن است گاهی شرایط طوری پیش برود که ما نتوانیم تمام انتظارات هواداران را برآورده کنیم، اما همیشه تلاش‌مان این بوده و هست که دل هواداران را شاد کنیم. این شادی دل هواداران هم از طریق بردن بازی‌ها، کسب نتیجه و رفع دغدغه‌ها از جمله حضور برخی بازیکنان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار