اکبری: استقلال کوبنده بازی نمی‌کند/ کادرفنی باید حواشی را دور کنند

پیشکسوت استقلال معتقد است کادرفنی آبی پوشان باید سعی کنند حواشی را از تیم دور کنند.

یدالله اکبری در رابطه با شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: استقلالی‌ها در تقابل با سایپا بسیار ضعیف عمل کردند. توقع داشتیم بتوانند خیلی راحت سایپا را شکست دهند. متاسفانه شاهد دیدار دلچسبی نبودیم و نتیجه هم به نفع استقلال رقم نخورد و در این دیدار استقلال واقعی که همه انتظارش را داشتند را ندیدیم. مطمئنم فکری می‌تواند نقاط ضعف استقلال را برطرف کند و تیم را برای دیدار‌های آتی آماده کند.
وی در خصوص نقاط ضعف استقلال تصریح کرد: با توجه به دو دیدار آخری که از آبی‌پوشان دیدم، به نظرم استقلال کوبنده بازی نمی‌کند و با وجود اینکه تیم پُرمهره‌ای است در میدان مثل تیم‌های مدعی قهرمانی عمل نمی‌کند و این یکی از نقاط ضعف این تیم است که امیدوارم با درایت کادرفنی برطرف شود. توصیه من به استقلالی‌ها این است که از همان ابتدا پرس کنند و کوبنده و هجومی ظاهر شوند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد نیمکت استقلال تصریح کرد: کادرفنی آبی‌پوشان متشکل از افراد باتجربه و کاردان است و وظیفه ما حمایت از آنهاست، اما بهتر است آنها هم سعی کنند حواشی را از تیم دور کنند. چرا باید در رابطه با میلیچ شاهد چنین حواشی باشیم؟ همه چیز مهیاست و حیف است که استقلال امسال هم قهرمان نشود.
اکبری در واکنش به حواشی مدافع کروات استقلال و تمدید قرارداد وی خاطرنشان کرد: اگر میلیچ بازیکن تاثیرگذاری است باید قراردادش را تمدید کنند. من فکر می‌کنم اگر با او قرارداد دو ساله هم ببندند ضرر نمی‌کنند. به نظرات سرمربی تیم هم باید احترام گذاشت اما از نظر من میلیچ بازیکن خوب و باتجربه‌ای است، به استقلال کمک کرده است و بودنش در جمع آبی‌پوشان به نفع تیم است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار