یک کشته و ۱۷مصدوم در حوادث رانندگی جاده های اصفهان

ساعت ۳ و ۴۸ دقیقه بامداد امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سورنتو در اردستان به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که ۲ واحد آمبولانس از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: ساعت ۳ و ۴۸ دقیقه بامداد امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سورنتو در اردستان به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که ۲ واحد آمبولانس از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک زن ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و پنج تن دیگر شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ کودک مصدوم شدند.وی بیان کرد: مصدومان این سانحه رانندگی برای طی مراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان و در مسیر کاشان به سمت نایین و یزد قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه برخورد ۲ خودروی سواری ساینا و سمند با یکدیگر که شب گذشته در روستای کلارتان براآن شمالی رخ داد نیز اظهار داشت: این حادثه ۶ مصدوم شامل سه کودک، ۲ مرد و یک زن داشت که به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و امین شهر اصفهان منتقل شدند.

براآن شمالی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار دارد.

وی همچنین تصریح کرد: روز گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده نایین به انارک موجب مصدومیت ۴ زن و ۲ کودک شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی روی مصدومان، به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین با برخورداری از ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر بصورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار