امیدوارم حدادی در المپیک مدال بگیرد/ فقط یک ماه حقوق گرفتم

احمد رمضان زاده مربی رشته دو و میدانی درباره وضعیت شرایط ورزشکاران این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

احمد رمضان زاده مربی دو و میدانی درباره وضعیت کسب سهمیه المپیک در این رشته ورزشی اظهار کرد: مهدی پیرجهان ورودی المپیک را کسب کرده است. تاکنون ۳ ورزشکار سهمیه این رقابت‌ها را به دست آورده اند. حدادی برند دو و میدانی است و امیدوارم در المپیک مدال بگیرد. با توجه به شرایط کرونا، مربی حدادی نمی‌تواند به ایران سفر کند و به همین دلیل فدراسیون دو و میدانی برای این ورزشکار اردویی در آمریکا یا اروپا تدارک می‌بیند.
او ادامه داد: در حال حاضر دو و میدانی روند رو به رشدی دارد. صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی خوب کار می‌کند. امیدوارم دوندگان بیشتری در المپیک داشته باشیم. المپیک سخت‌ترین مسابقه برای ورزشکاران است . امیدوارم المپین‌های ما بتوانند در این رقابت‌ها موفق شوند.

توکیو آخرین المپیک حدادی خواهد بود

رمضان زاده گفت: با توجه به شرایطی که حدادی دارد به نظرم آخرین المپیک او در توکیو خواهد بود. زاهدی ورزشکار من در رده بندی B حقوق‌ها قرار دارد. امیدوارم شاگردم بتواند رکورد ۳ گام را بزند.

هدف شاگردم کسب سهمیه المپیک فرانسه است

مربی دو و میدانی بیان کرد: صیامی چند روز قبل با من تماس گرفت و بیان کرد که من به همراه زاهدی به اردوی بوشهر برویم. در آنجا دوندگانی همانند ارزنده و قاسمی هم هستند، اما شرایطم به شکلی نبود که به این اردو بروم. وضعیت مجتبی زاهدی خوب است. او می‌تواند بالای ۱۶ متر بپرد. هدف او کسب سهمیه المپیک فرانسه است. با برنامه و هدفمند با او کار می‌کنم. زاهدی ورزشکار مستعدی است.
رمضان زاده گفت: صیامی ورزشی است. او ورزشکار و مربی بوده و همه ورزشکاران را درک می‌کند. طبق برنامه قرار است به من حقوق بدهند. البته هیئت دو و میدانی استان خراسان فقط دستمزد یک ماه را به داده است .در حال حاضر ۲ ماه است که حقوق نگرفته ام.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار