بودجه ۱۴۰۰ زرین شهر باید به صورت منطقی تدوین شود

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: اتمام پروژه های استراتژیک شهرداری همچون شهرک مشاغل کارگاهی یکی از خواسته های اصناف از شورای اسلامی زرین شهر به شمار می آید.

حجت الاسلام مجید سبکتکین در مراسم تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر به شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شهرداری زرین شهر لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری را بر اساس بخشنامه سازمان شهرداری‌ها تدوین و زودتر از تاریخ مقرر لایحه بودجه را تقدیم شورا کرد.
وی با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده شهرداری بر اساس دستورالعمل جدید تدوین بودجه شهرداری‌ها، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌های کشور تنظیم شده است، افزود: اعضاء شوراهای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم حق دارند بتوانند نظرات خود را در خصوص بودجه و اعمال برخی تغییرات احتمالی اعلام کنند. وشهرداری باید دغدغه های اعضای شورا نسبت به پروژها را در تنظیم بودجه در نظر بگیرد
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه این شورای به دنبال آن است که بودجه سال آینده را با نگاهی کاملاً منطقی و کارشناسی شده تصویب کند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی شهرداری و کشور اهداف و استراتژی‌های تعریف شده در بودجه باید به گونه ای باشد که بودجه به درستی تحقق کامل یابد.
وی با بیان اینکه بودجه شهرداری زرین شهر در ۱۰ ماه سال جاری به‌ صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است،ادامه داد: براساس گزارشات ارائه شده رویکرد بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری، حرکت در مسیر توسعه شهری بر اساس برنامه راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری و با نگاهی بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام است از این رو انتظار می رود برای اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام اعتبارات لازم تخصیص یافته باشد.
سبکتکین با اشاره به لزوم توجه به نظرات اعضاء شورای اسلامی شهر در اولویت بندی پروژه های شهری، اضافه کرد: یکی از اصلی ترین خواسته های شهروندان در تنظیم بودجه شهرداری، اهمیت دادن به پروژه های کوچک مقیاس و محله ای است از طرفی این بودجه باید به گونه ای تهیه و تدوین شود که پروژه اولویت دار شهرداری تکمیل و به بهره برداری برسند.
وی خواستار افزایش لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری زرین شهر شد و عنوان کرد: نیاز است با افزایش اعتبارات عمرانی در بودجه ۱۴۰۰ و همچنین سرعت بخشیدن به پروژه های به گونه ای عمل شود که تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری تقریبا هیچ پروژه دارای اولویت، بر زمین نمانده باشد.
عضو شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: اتمام پروژه های استراتژیک شهرداری همچون شهرک مشاغل کارگاهی یکی از خواسته های اصناف از شورای اسلامی زرین شهر به شمار می آید.
وی افزایش اعتماد مردم به شهرداری را اولویت اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: شهروندان باید از محل هزینه کرد عوارض پرداخت شده اطلاع پیدا کنند تا مشارکت آنها افزایش یابد و در کنار مدیریت شهری قرار گیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار