اتمام نگارخانه خواسته هنرمندان است

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد در سال آینده و مدت زمان باقی مانده از عمر مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد تحقق خواسته های به حق شهروندان از مدیریت شهری باشیم.

سوده باقری در مراسم تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر به شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بودجه سالانه شهرداری فعالیت‌های دو بخش جاری و عمرانی شهر را تشریح می‌کند، اظهار کرد: شرایط غیر قابل پیش بینی اقتصادی در سال جاری شهرداری های شهرهای ایران را با مشکلات بسیاری مواجه ساخت، واین درحالیست که بودجه جاری شهرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: بودجه جاری شهرداری باید براساس اولویت های مشخص شده در بخشنامه ای که از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها ابلاغ شده حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری را پوشش دهد از طرفی هزینه‌های جاری نگهداری شهر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تحت هر شرایطی شهرداری ناگزیر به انجام آن است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد:براساس گزارشات ارائه شده درخصوص بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر باید گفت در این بودجه ۶۶۰ میلیارد ریالی پیشنهادی، ۳۶۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به پروژه‌های عمرانی و ۲۹۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مباحث جاری شهرداری زرین شهر اختصاص یافته است که ۵۵ درصد عمرانی و ۴۵ درصد جاری است.
وی ادامه داد: با تورمی که کشور با آن روبه‌روست و افزایش حقوق و دستمزد پرسنل پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی بودجه جاری شهرداری طبیعی به نظر می رسد از طرفی بودجه عمرانی شهرداری زرین شهر نیز که براساس برآوردهای کارشناسی تهیه شده نیز باید به گونه ای باشد که بتوان پروژه‌های نیمه تمام دارای اولویت را در سال آینده به بهره برداری رساند.
باقری اضافه کرد: تاکید ما برای پروژه های عمرانی آن است که بودجه ۱۴۰۰ به نحوی بسته شود که تمام نیازهای شهر را پوشش دهد و یکی از مطالبات شهروندان خصوصا هنرمندان شهر از نمایندگان خود در پارلمان شهری اتمام و بهره برداری از پروزه نگارخانه زرین شهر است.
وی عنوان کرد: براساس گزارشات ارائه شده اتمام پروژه نگارخانه زرین شهر نیازمند اعتباری حدود ۸۰۰ میلیون تومان است که خوشبختانه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در بودجه ۱۴۰۰ به این پروزه اختصاص یافته است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه شهروندان زرین شهر استحقاق تلاش شبانه‌روزی را دارند، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه ادامه خیابان فردوسی نیز یکی دیگر از مطالبات شهروندان به شمار می آید و امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد در سال آینده و مدت زمان باقی مانده از عمر مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد تحقق خواسته های به حق شهروندان از مدیریت شهری باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار