افزایش غبار در هوای اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان، گفت: روز دوشنبه به سبب افزایش وزش باد در شمال شرق استان، گرد و خاک محلی، کاهش دید افقی در این مناطق و افزایش غبار در مرکز استان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایمنا با اشاره به تداوم پایداری جوی در استان، اظهار کرد: آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید برای بیشتر مناطق استان طی امروز پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی همچنان در مرکز استان وجود دارد، افزود: روز دوشنبه به دلیل افزایش وزش باد در مناطق شمال شرق استان، گرد و خاک محلی، کاهش دید افقی و غبار پدیده غالب این مناطق و تا حدودی مرکز استان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش سه درجه ای دما در استان از روز دوشنبه، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

هنرمند افزود: در ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار