انواع مختلفی از پارتیشن های اداری موجود در بازار امروز

برخی از انواع متداول پارتیشن های اداری عبارتند از پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های چوبی، پارتیشن های آلومینیومی و... .

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری موجود در بازار امروز

برخی از انواع متداول پارتیشن های اداری عبارتند از پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های چوبی، پارتیشن های آلومینیومی و... .

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای محیطی مدرن و شیک را به فضای دفتر اضافه می کنند. آن ها به راحتی در دسترس هستند و می توان آن ها را به راحتی در پانل های کامل یا نیمه تهیه کرد. در کنار طراحی جذاب و شفاف، می توانید آن ها را به محیط های خصوصی و امن تبدیل کنید. پارتیشن شیشه ای در طرح های مختلفی ارائه می شوند و به شدت مانع ورود صداهای اطراف به داخل می شوند. پارتیشن های شیشه ای یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های تقسیم بندی به حساب می آیند.

پارتیشن های آلومینیومی

قاب های آلومینیومی همچنین می توانند انتخاب مناسبی برای نیازهای شما در تقسیم فضای دفتر کار باشند. مانند پارتیشن های شیشه ای، این نوع پارتیشن نیز به صورت پانل و اتصالات جدا از هم وجود دارند که می توانید متناسب با شکل و اندازه دلخواه خود ظاهر آن ها را تنظیم کنید. به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه، پارتیشن های آلومینیومی بسیار مقاوم، دارای نصب سریع، تخریب و جابجایی آسان هستند.

پارتیشن های چوبی

پارتیشن های چوبی ظاهری سنتی و زیبا به فضای شما می بخشند که گرمابخشی فضای داخلی را افزایش می دهند. انواع مختلفی از سیستم های پارتیشن بندی چوبی در انواع مختلف مانند چوب جامد یا روکش MDF موجود در روکش وجود دارند. این نوع پارتیشن نسبت به انواع دیگر به نگهداری بیشتری نیاز دارد.

پارتیشن شیشه های و شیشه های پر کاربرد آن

پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر و فضای داخلی را می توان در انواع شیشه ها مانند شیشه های عایق صوتی، ضد حرارت، مات، رنگی، سکوریت، لمینت، نشکن و انواع شیشه های مقاوم تولید کرد. همچنین می توانید با استفاده از مدل گرافیکی سفارشی طرح داخلی و مارک تجاری خود را بر روی آن طراحی کنید. گرافیک شیشه ای در عین اینکه یک نوع خاصی از شیشه را به وجود می آورد بلکه فرصتی برای نمایش مارک تجاری شما با استفاده از آرم و تصاویر نیز می باشد. این شکل از نمایشگرهای استاتیک شیشه ای که فقط با تخیل شما محدود می شود، راهی ابتکاری برای به نمایش گذاشتن برند و تجارت شما ارائه می دهد. طرح های جذاب هیجان انگیز گرافیک شامل ترکیب آرم، شعار و رنگ کسب و کار شماست.

پارتیشن اداری شیشه ای ما که تقریبا همه کاره هستند، طیف گسترده ای از مزایای کاربردی مفید را برای مکان های مختلف به شما ارائه می دهند. پارتیشن های شیشه ای یک راه حل ایده آل برای رفع نیازهای فضای کاری و اداری شما هستند. شما باید با دقت طیف وسیعی از گزینه های موجود را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی در انتظارات شما جای می گیرد و همچنین نتایج بهینه را به شما ارائه می دهد. اگر به دنبال شخصی هستید که بتواند کار شما را برای انتخابی مناسب آسان کند با ما در تماس باشید تا گزینه های مناسب را به شما عزیزان معرفی کنیم.


شیشه های تک جداره و دو جداره در ساخت پارتیشن شیشه ای

با یک برنامه ریزی دقیق، می توانید از پارتیشن ها برای تقسیم یک فضای بزرگ به بخش های کوچکتر استفاده کنید و به اتاق اجازه می دهید تا برای چندین کار همزمان استفاده شود. علاوه بر این، شیشه عایق صوتی به ما اطمینان می دهد که هیچ سر و صدایی بین پارتیشن ها وجود ندارد و به شما آزادی و خلوت بیشتری می دهد تا از هر اتاق به طور مستقل استفاده کنید. ما تمام تجربه و دانش تخصصی را که داریم در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما کمک کنیم از پارتیشن های شیشه ای خود بیشترین بهره را ببرید و به توانایی ساختن آن ها متناسب با فضای شما افتخار می کنیم.

دیوارهای شیشه ای تک و دو جداره یک روش خارق العاده برای تغییر مکان و کار در بسیاری از فضاهای داخلی است. پارتیشن های شیشه ای تک و دو جداره یک روش درخشان و مدرن برای تغییر شکل فضای داخلی شما هستند که هر کدام کارآیی های مخصوص به خود را دارند. آن ها پتانسیل عظیمی را برای اهداف تزئینی فراهم می کنند. به عنوان مثال، می توان از آن ها برای ایجاد نور طبیعی بیشتر در فضا استفاده كرد و فضای آن را روشن تر و جادارتر كرد و در نتیجه باعث می شود شما نشاط و انرژی بیشتری داشته باشید. شیشه های دو جداره گران تر از تک جداره هستند، اما به همان میزان کارآیی آن ها نیز بیشتر است. شیشه های تک جداره ظرافت و زیبایی بیشتری دارند اما برای مکان های شلوغ نمی توانند عایق صوتی مناسبی همچون شیشه های دو جداره را ایجاد کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای از درب های بسیار پر کاربرد و مفید

در ساعات شلوغی در یک فروشگاه خرده فروشی یا مرکز خرید، مشتریان می توانند برای عبور یکدیگر از درب های دستی یا چرخان باعث ایجاد ازدحام شوند. درب اتوماتیک گزینه ای عالی برای کنترل جریان ترافیک عابر پیاده و کاهش ازدحام است. با ایجاد یک پیاده روی آسان از طریق راه ورود و خروج، ترافیک را آزاد نگه می دارد.

بسیاری از شرکت ها درب های اتوماتیک شیشه ای سفارشی تولید می کنند که به ویژگی های ایمنی مجهز هستند. این ویژگی ها شامل سنسورها، تایمرها و کنترل از راه دور بی سیم هستند تا شما بتوانید بدون حضور فیزیکی درها را قفل کنید. آن ها خیال شما را راحت می کنند که دفتر یا شغل شما امکان امنیت ایجاد شود.

درب های اتوماتیک از بسیاری جهات به طور موثر در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهند. درب ها فقط وقتی کسی وارد می شود باز می شوند و بعد از عبور او بسته می شوند. احتمال باز ماندن درب ها و هدر رفتن تهویه هوا یا گرمایش ساختمان را از بین می برد. درب ها هر بار کاملاً بسته می شوند و از خروج گرما و هوای خنک جلوگیری می کنند.

­

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار