۱۸شهر اصفهان دروضعیت آبی کرونا/شهری با وضعیت قرمز و نارنجی نداریم

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دنبال آخرین بررسی صورت گرفته و اعلام رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

آرش نجیمی با اشاره به اعلام رنگ بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا از ۱۱ بهمن ماه اظهار داشت: در حال حاضر استان اصفهان دارای ۶ شهرستان با وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان با وضعیت آبی است.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت استان اصفهان هیچ شهرستانی با وضعیت نارنجی و قرمز را ندارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، سمیرم، تیران و کرون، فلاوجان و گلپایگان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، ابراز داشت: خطر شیوع کرونا در این شهرستان‌ها به میزان متوسط اعلام شده است.

وی شهرستان‌های کاشان، فریدونشهر، اردستان، خمینی‌شهر، آران و بیدگل، نطنز، نائین، خوانسار، چادگان، شاهین شهر و میمه، برخوار، دهاقان، فریدن، نجف‌آباد، بویین میاندشت، خور و بیابانک، لنجان و مبارکه را نیز در وضعیت آبی کرونا اعلام کرد و گفت: شیوع کرونا در این مناطق کم خطر است.

نجیمی تصریح کرد: البته شهروندان باید توجه داشته باشند که روند شیوع کرونا در استان اصفهان از ثبات خارج شده و رو به افزایش است و باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار