رئیس ستاد انتخابات کشور: ۲۱ اردیبهشت کلید اجرایی انتخابات زده می‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه کار اجرایی انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز می شود، گفت:کسانی که می‌خواهند در این انتخابات ثبت نام کنند باید بر اساس اطلاعات کارهای ثبت نام را شروع کنند.

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات امروز در نشست خبری که در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا گفت: یک رییس جمهور غیرمنطقی و مستکبر کنار رفت, رییس جمهور جدید از گذشته عبرت بگیرد.

وی افزود: سال گذشته یعنی سال 2020 شرایط سخت و سرنوشت سازی برای کشور بود یکی موضوع کرونا بود که از ماه مارچ میلادی شروع شد و مشکلات زیادی را بوجود آورد امروز الحمدالله اتفاقات خوبی رخ داده است.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه استراتژی فشار حداکثری با شکست مواجه شد، به انتخابات خرداد ماه سال آینده اشاره و تصریح کرد: انتخابات 1400 مهمترین اتفاق جدید پیش رو خواهد بود.
عرف ادامه داد: 19 اسفندماه تقویم انتخابات شوراهای اسلامی شکل می‌گیرد. ثبت‌نام ها و تشکیل هیئت‌ها انجام می‌شود الان در تقویم این انتخابات هستیم و کسانی که می‌خواهند در این انتخابات ثبت نام کنند باید بر اساس اطلاعات کارهای ثبت نام را شروع کنند.
عرف اعلام کرد: کار اجرایی انتخابات ریاست جمهوری از 21 اردیبهشت آغاز می شود.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: تقویم انتخابات به این شرح است که در 19 اسفند ماه تقویم انتخابات شوراهای اسلامی شکل می گیرد و ثبت نام ها و تشکیل هیئت های اجرایی خواهد بود کسانی که باید ثبت نام کنند باید موارد را براساس اطلاعیه ها انجام دهند در 8 فروردین 1400 انتخابات میاندوره ای را داریم و تقویم این انتخابات هم مدت ها شکل گرفته است و در نهایت 21 اردیبهشت استارت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری زده می شود و وزارت کشور چند ماه پرکاری خواهد داشت ان شاءالله انتخاباتی در شأن ملت بزرگ ایران برگزار کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار