سلیمی : روحانی باید درباه پول پاشی‌های دولت به مجلس توضیح دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور امروز باید در مجلس حاضر می شد و درباره پول پاشی هایی که دولت انجام داده، به مجلس توضیح می داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی گفت: رئیس جمهور از قانون استنکاف کرده است چرا که براساس قانون باید در جلسه علنی امروز و برای بررسی کلیات لایحه بودجه در مجلس حضور می‌یافت.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مدام دم از قانون می‌زند و می‌گوید که قانون را اجرا می‌کند و امیدواریم به این اصول قانون اساسی هم توجه کند و بداند که تذکرات ما به وی براساس قانون است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور باید در مجلس حاضر می‌شد و توضیح می‌داد که با مابه التفاوت نرخ ارز چه کرده است، ارز ۴۲۰۰ تومانی را به چه کسانی داده است، درباره پول پاشی هایی که انجام داده و به ویژه برای ساخت یک دانشگاه هزینه شده، توضیح دهد و بگوید چرا یارانه به برخی از مردم داده می‌شود و به برخی از افراد داده نشده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس قانون اساسی ما باید کل بودجه را بررسی کنیم و بودجه تبعیض بردار نیست و لازم بود که همه ردیف‌ها و جداول به موقع در سامانه نمایندگان قرار می‌گرفت اما الان این گونه نیست.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: بخشی از جداول در بودجه آمده است و مابقی براساس زمان بندی در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار