صادقیان: هنوز به اوج رکوردها نرسیده‌ایم/ امیدوارم شرایط فشنگ‌ها بهتر شود

بانوی تیرانداز کشورمان گفت: برای المپیک توکیو هنوز به اوج رکورد نرسیده‌ایم و پله پله پیش می‌رویم تا به آمادگی کامل برسیم.

آرمینا صادقیان در خصوص دور جدید تمرینات تیراندازی، گفت: اردوها از پنجشنبه آغاز شد و امیدوارم تمرینات هر چه بهتر و به خوبی پیش برود و بتوانیم برای مسابقات آینده و المپیک آماده شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.
بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص برگزاری لیگ و مسابقات آزاد تفنگ اظهار داشت: لیگ و مسابقات آزاد تاثیر زیادی در عملکرد ما دارد. قبل از آن تمرینات انجام می‌شد اما حضور در لیگ نقش زیادی در آمادگی ما دارد. می‌توانیم خود را بسنجیم و در شرایط مسابقه قرار بگیریم و به ما کمک می‌کند که رکوردمان‌ را روز به روز افزایش دهیم و برای المپیک رقابت‌های پیش‌رو آماده‌تر شویم.
صادقیان در خصوص حضور در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا یادآور شد: این مسابقات استرس خودش را دارد و برای کسب مقام باید رکورد خوبی ثبت کنیم. در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار داریم و با تمرینات الهام هاشمی، سرمربی تیم برای المپیک بهترین عملکرد را خواهیم داشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر رکوردی در بالاترین سطح قرار گرفته‌اید، گفت: هنوز به اوج رکورد نرسیده‌ایم اما پله پله پیش می‌رویم تا به آمادگی کامل برسیم.
بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص رقابت‌های پیش‌رو رشته تیراندازی گفت: هنوز برنامه‌ها مشخص نیست. طبق آنچه اعلام کرده‌اند اواخر اسفند ماه مسابقات جام جهانی در هند برگزار می‌شود اما این رقابت‌ها هنوز قطعی نشده است.
صادقیان در خصوص شرایط فشنگ در اسلحه خفیف عنوان کرد: امیدواریم شرایط بهتر شود. در حال حاضر روزانه 50 تا 60 فشنگ داریم در حالی که حریفان ما در هر روز 200 تا 250 فشنگ می‌زنند. با این تعداد نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در حد رقبا و رکوردهای خیلی خوبی بزنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار