سطح کمی و کیفی لیگ ووشو خوب بود/ برخی از تیم‌های ثابت در مسابقات بانوان شرکت نکردند

رئیس سازمان لیگ ووشو درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی خانی رئیس کمیته مسابقات و سازمان لیگ ووشو ، اظهار کرد: لیگ برتر ووشو با حضور ۱۰ تیم در قالب ۵ تیم برگزار شد. سطح کمی و کیفی مسابقات قابل قبول بود و در نهایت تیم دانشگاه آزاد با حضور نیافتن تیم پاس ناجا به عنوان قهرمانی دست یافت.
خانی درباره حضور نیافتن تیم پاس ناجا در فینال لیگ ووشو بیان کرد: تیم پاس ناجا به داوری در بخش تالو اعتراض داشت به همین علت این تیم در فینال لیگ ووشو شرکت نکرد و در نهایت تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد.

جلسه کمیته انضباطی درباره غیبت پاس ناجا در فینال برگزار می شود

او افزود: با توجه به انصراف تیم پاس ناجا از حضور در فینال لیگ ووشو قرار است جلسه کمیته انضباطی برگزار شود و درباره اتفاقات رخ داده تصمیم گیری شود.
رئیس سازمان لیگ ووشو درباره انتقاد سرمربی تیم پاس ناجا به قوانین مسابقات اظهار کرد: مسابقات فینال لیگ ووشو همیشه به همین شکل برگزار می‌شود. مسابقات تالو و ساندا هم به طور همزمان انجام می‌شود، اما با توجه به اینکه تالوکاران فقط یک بار فرم‌ها را اجرا می‌کنند به همین علت مسابقات آن‌ها زودتر از رقابت‌های ساندا به پایان می‌رسد و تغییری در مسابقات ایجاد نکردیم.
خانی درباره مسابقات لیگ ووشو بانوان گفت: طبق برنامه امروز از تمام تیم‌های حاضر در لیگ ووشو بانوان تست کرونا گرفته شد و نتایج آن هم امشب اعلام می‌شود. مراسم وزن کشی بانوان فردا برگزار می‌شود و مسابقات هم از جمعه پیگیری خواهد شد. علاوه بر این، داوران مسابقات هم تست کرونا می‌دهند.
او درباره کاهش تیم‌های حاضر در لیگ ووشو بانوان بیان کرد: امسال شرایط برگزاری مسابقات ووشو خاص بود و برخی از تیم‌ها که پای ثابت لیگ بانوان بودند، گمان کردند که مسابقات برگزار نمی‌شود به همین علت در رقابت‌ها شرکت نکردند. به هر حال مسابقات لیگ ووشو بانوان با حضور ۴ تیم از ۱۷ الی ۱۹ بهمن ماه در آکادمی ووشو برگزار می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار