زنان نقش اساسی در پیوستگی اجتماعی محلی دارند

شهردار زرین شهر گفت:  بانوان فعال در شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری ثابت کرده‌اند که دو شادوش و نه سایه به سایه مردان، توان انجام کارهای بزرگ را دارند و پشتکار و همدلی موفق شدند منشا تحول باشند.

میثم محمدی در نشست صمیمی با بانوان کارمند شهرداری زرین شهر با بیان اینکه زنان نیمی از پیکره جامعه را تشکیل و نقش محوری را در جامعه بر عهده دارند، اظهار کرد: جایگاه زنان در جامعه واقعیتی انکارناپذیر است و به گواه تاریخ این قشر تاثیرگذار در جایگاه مادری و همسری و همچنین به عنوان عضوی از جامعه همواره در پیشبرد جوامع نقش موثری را ایفا کرده اند.
وی افزود: بانوان در طول تاریخ پر فرازو نشیب ایران اسلامی با الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) دوشادوش مردان در مبارزات دوران قبل از پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های مختلف علمی به فعالیت پرداختند و سبب ایجاد تحولات مختلفی شدند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: براساس آمار، بانوان نیمی از جامعه را تشکیل داده اند اما به لحاظ جایگاه مادری قطعا سهم بسزایی را در شکل گیری جامعه دارند و می توانند با تربیت فرزندان لایق آنان را برای اداره کشور و ساختن نسلی فرهیخته برای دفاع از منابع و منافع ملی که از نیاز های اساسی کشور است مهیا سازند.
وی با اشاره به حضور زنان در پست های مختلف در شهرداری زرین شهر، ادامه داد: زنان، همانطور که امور خانه را به عنوان مصداق کوچکی از امور شهری مدیریت می‌کنند، می‌توانند در سطوح مختلف مدیریت شهری، نقش و تاثیر چشمگیری داشته باشند.
محمدی با بیان اینکه زنان نقش اساسی در پیوستگی اجتماعی محلی دارند، اضافه کرد: بانوان فعال در شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری ثابت کرده‌اند که دو شادوش و نه سایه به سایه مردان، توان انجام کارهای بزرگ را دارند و پشتکار و همدلی موفق شدند منشا تحول باشند.
وی عنوان کرد: امیدواریم در سال های پیش رو فضای بالندگی فردی و کاری، برای فعالیت زنان در مدیریت شهری بیش از پیش مها شود و سهم حضور آنان در همه زمینه‌ها خصوصا زمینه مدیریتی فراهم شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار