هدف‌مان شکست مس است/ امیدوارم دروازه‌بان ما به تیم ملی دعوت شود

مربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: مس سونگون یکی از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا است و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم نتیجه بگیریم و هدف ما کسب برد است.

مجتبی عساکره ، درباره دیدار فردای تیمش برابر مس سونگون در هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه تیم وضعیت بسیار خوبی دارد و با برنامه‌ریزی که سرمربی و کادرفنی انجام داده‌اند شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود و به آینده و انتهای فصل بسیار امید داریم.

وی درباره تمرینات تیمش در تعطیلات نیم‌فصل افزود: پس از دیدار با راگا تهران کادرفنی یک روز به بازیکنان استراحت داد و سپس تمرینات تیم آغاز شد. وضعیت‌مان بسیار خوب است و یکی دو بازیکن جدید هم جذب کرده‌ایم و بسیار امیدواریم که در انتهای فصل به هدفی که در روز نخست برای رسیدن به آن هم‌قسم شدیم برسیم.

مربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان درباره ارزیابی خود از تیم مس سونگون گفت: مس سونگون یکی از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا است و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم نتیجه بگیریم. هدف ما کسب برد است و با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و بهره بردن از دروازه‌بان خوبی مانند نویدبخش مطمئناً در این دیدار نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد. با تمام احترامی که برای کادرفنی قدرتمند مس یعنی علیرضا افضل و احمد باغبانباشی که اساتید ما هستند قائلم، هدف ما شکست دادن مس سونگون است.

عساکره درباره عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیان کرد: محمد نویدبخش، امید سیف اصفهانی و حمیدزاده سه دروازه‌بان ما هستند. محمد نویدبخش چند سالی است که در لیگ برتر به میدان می‌رود و یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتسال ایران است. از سرمربی تیم ملی درخواست می‌کنم به این دروازه‌بان جوان توجه کند چون تلاش خوبی انجام داده و امیدوارم محمد ناظم‌الشریعه نگاه ویژه‌ای به نویدبخش داشته باشد و او را به تیم ملی دعوت کند.

وی تصریح کرد: هدف نویدبخش نه تنها دعوت به تیم ملی است بلکه می‌خواهد دروازه‌بان اول تیم ملی شود و امیدوارم به این هدف خود برسد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 15 فردا جمعه در اصفهان میزبان مس سونگون قهرمان 3 دوره اخیر این مسابقات است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار